kouvotsvoni
Banjottu
Meni juomahalut kyllä samointein:frown:Nyt joudut juopottelemaan ilman oikeuksia?
Meni juomahalut kyllä samointein:frown:Nyt joudut juopottelemaan ilman oikeuksia?
Mitä! Missä minun kirjoitusoikeuteni ovat. HETI NE TAKAISIN! ANTTI!!Mutta oletkin sika, jolla on lukuoikeudet.
Houraatko, vai onko totta?Näemmä modeoikeudet poistettu. Vitun hienoa.
...tai sitten Runski on nimitetty salaiseksi administratoriksi.Valtataistelua kulisseissa? Tämä saattaa ennakoida jotain...
No, aloititko jo juopottelun?Just olin bannimassa itteäni Mode-nikillä huvin ja urheilun kannalta, niin sain modeoikeudet takaisin Hajaantukaa!
Vois tänään lähteä biljardia lätkimään kyllä.No, aloititko jo juopottelun?
Sellainen vinkki että sitä pelataan sellaisella lavattomalla kepillä...Vois tänään lähteä biljardia lätkimään kyllä.
Hitto kun jäi kiusaamaan...Sellainen vinkki että sitä pelataan sellaisella lavattomalla kepillä...
Mä tiedän. :frank::frank::frank:Katsoin juuri tapahtumarikkaan, postmodernin videon. Miksi? En tiedä.
Soon sitten ringette!Sellainen vinkki että sitä pelataan sellaisella lavattomalla kepillä...
Katsoin itsekin. Loppuhuipennus oli hieno kannanotto nyky-yhteiskunnan tilasta.Katsoin juuri tapahtumarikkaan, postmodernin videon. Miksi? En tiedä.
Pingis!Hitto kun jäi kiusaamaan...
Mikäs peli se olikaan jota pelataan kepittömällä lavalla?
Joo, kannattaa katsoa loppuun asti. Kliimaksi on suorastaan katarttinen.Katsoin itsekin. Loppuhuipennus oli hieno kannanotto nyky-yhteiskunnan tilasta.