Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Tulipahan poltettua ensimmäistä kertaa kokonainen tupakka hamaan loppuun saakka. :dunno:

No, enpähän juonut päätäni sekaisin kuitenkaan.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tulipahan poltettua ensimmäistä kertaa kokonainen tupakka hamaan loppuun saakka. :dunno:

No, enpähän juonut päätäni sekaisin kuitenkaan.
Parempi olis ollut, jos olisit polttanut kaksi tupakkaa kerralla. Ensimmäisen ja viimeisen.
 

Zire

`.´
Liittynyt
5.2.2009
Viestit
536
Sijainti
Lahti
Kuskinhommista kotiuduttu. Huomenna sitten aamulla virkkuna töihin. :ahem:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tilda Swinton kaveli kaupungilla vastaan.
:thumbup: Mitähän se Islannissa?

Tilda olisi ensimmäinen vaihtoehtoni Elisabeth I:n rooliin. Minulle parhaiten mieleenjäänyt rooli on Narnia-sarjan noita, vaikka olen minä Orlandonkin tainnut nähdä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Huomenia vaan. Liukkaan näköistä, mutta jos sitä tekisi pyörälenkkiä silti Karting Centerille. Olishan se kerta ensimmäinenkin tänä talvena, kun kaatuisi.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Olen näköjään yrittänyt vetää ranteet auki eilen. Etusormessa pari viiltoa pullonkorkista. :eek:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Olen näköjään yrittänyt vetää ranteet auki eilen. Etusormessa pari viiltoa pullonkorkista. :eek:
No sen verran kuitenkin olet järjissäsi ollut, että tajunnut yrittää ranteiden aukivetoa pitkittäin eikä poikittain ;)


Jaahas päivän ulkoilut suoritettu ja seuraavat 4,5 tuntia Flanderin ympäriajoa kotisohvalta käsin.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Selasin eilisillan ja tämän päivän aikana tämän toikin 100 ensimmäistä sivua. Setti oli huikeaa, mutta ei löytynyt se, mitä etsin. Searchistakaan ole mitään apua ku ei oo niin tarkasti muistissa asiat että keksis hakusanoja.
Mut ei se mitään tärkeetä ollut. Ehkä törmään siihen vahingossa joskus. Ei muuta, mo!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Elämyksiä autiotalossa

Kävin taas maallamaalla ja tarkistin mm. kellarin lämpötilan. Kun olin kellarissa, kuului 'tasokerroksesta' jokin kopsahdus. Ihmettelin ääntä, mutta en sen kummemmin sitä pohtinut. Kun tulin kellarista ylös, huomasin sisäeteisen lattialla noin 70 senttisen laudanpätkän (lattialista tai kattolista?), jonka aiempaa sijaintipaikkaa en mitenkään osannut päätellä. Missään ei näkynyt paikkaa, josta sellainen puuttuisi. Hitto, että säikäytti. Hiipikö siellä joku, joka nakkasi sen siihen lattialle. :eek!: Koirakin oli heti 'juonessa' mukana ja pälyili hädissään ympärilleen. Katselimme huoneet läpi, ketään ei näkynyt. Mysteeri jäi ratkaisematta. Pistin ovet lukkoon ja pakenin paikalta.

Aiemmin olen täälläkin kertonut samaisessa talossa kokemastani koputtelusta (paljastui seinään hakkaavaksi tikaksi) ja pirtissä kohti hyökkäilevästä eläimestä, joka oli kammottava lepakko. Ikinä aiemmin en ole lepakkoa nähnyt, enkä toistakaan kaipaa.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Olipas hassunhassu tuoksu tuossa pihalla lenkiltä tullessa. Naapurihan se siinä oli parvekkeellaan pajauttelemassa :rolleyes:
 
Ylös