Hyvä Kouvo. Jäämme odottelemaan rapoasi, kun vilauttelet sinut pysäyttäneelle poliisille valtakirjojasi. Jos meni läpi, tilataan F1-Forumin viralliset asiakirjat Vipeille, niin meitä ei voi estellä edes kävelemästä Presidentian kansliaan.Odottakaas kuule! Kohta tulee postissa viralliset asiakirjat, jotta olen maailman keisari. Täältä tilasin.
Luin "...minäpoika levittelen Voimariinia niille."Onpahan kroppa vähän junturassa eilisen 10 km uinnin jäljiltä. Olgapäät huutaa hoosiannaa ja minäpoika levittelen Voltarenia niille.
Kait se on mukavampaa kipeän polven kanssa, kuin ilman polvea lain.Olen polven kanssa eilen vähän bailaamassa.
Hah! Jäin kerran jumiin autonpesuun (siis semmoiseen huoltoaseman automaattiin). Siellä seinässä luki "Ongelmia, soita 07-107107".Yritin soittaa paikalliseen Nordean konttoriin. Vain yhden puhelinnumeron ovat ilmoittaneet. Sieltä vastasi kone, joka tivasi olenko Nordean asiakas. En ole joten siirrettiin seuraavaan jonoon, jossa tivattiin haluanko liittyä Nordean asiakkaaksi. En tod. joten siirrettiin jonon perälle ja jonotusmusiikkikin vaihdettiin ärsyttävämmäksi. Lopulta puheluun vastattiin Helsingistä. Sinne konttoriin ei voi siis suoraan soittaa.
Kohta pitäis mennä käymään siellä. Näinköhän päästävät sisään vai joutuuko hakemaan vuoronumeron pääkonttorilta.
Hiukan sama tilanne oli joskus taloyhtiöni silloiselle huoltoyhtiölle soittaessani. Puheluun vastannut hlö ei tiennyt mitään kysymästäni asiasta ja kun hän kysyi millä paikkakunnalla kertomani taloyhtiö sijaitsee, älysin että puheluun oli vastannut joku keskuksen hoitaja Helsingistä eikä suinkaan päivystävä huoltomies, jolle ei puhelua edes suostuttu yhdistämään. Naapureiden vastaavat kokemukset olivatkin suurin syy miksi valtakunnallinen huoltoyhtiö vaihdettiin pieneen paikalliseen firmaan, jossa puheluun vastaa kiinteistöhuollon ammattilainen.
Keskittäminen on perseestä.
Hah! Jäin kerran jumiin autonpesuun (siis semmoiseen huoltoaseman automaattiin). Siellä seinässä luki "Ongelmia, soita 07-107107".
Soitin, puhelu meni suunnilleen näin:
- Hei
- Hei
- Olen täällä Tapiolan ABC:n pesussa jumissa
- Ok, soitan sinne jotta tulevat tarkistamaan tilanteen
- Ok, kiitos moi
- Kiitos moi
En ole tähän päivään mennessä keskinyt mikä hyöty tuosta puhelun kierrättämisestä keskuksen kautta oli.
Hah! Jäin kerran jumiin autonpesuun (siis semmoiseen huoltoaseman automaattiin). Siellä seinässä luki "Ongelmia, soita 07-107107".
Soitin, puhelu meni suunnilleen näin:
- Hei
- Hei
- Olen täällä Tapiolan ABC:n pesussa jumissa
- Ok, soitan sinne jotta tulevat tarkistamaan tilanteen
- Ok, kiitos moi
- Kiitos moi
En ole tähän päivään mennessä keskinyt mikä hyöty tuosta puhelun kierrättämisestä keskuksen kautta oli.
Millä tavalla jumiin?.Hah! Jäin kerran jumiin autonpesuun (siis semmoiseen huoltoaseman automaattiin).
Kone pysähtyi kesken ohjelan, ne harjat vielä ovien kohdalle, joten ulos ei ois päässyt.Millä tavalla jumiin?.
Itse jäin myös kerran, mutta se ei tarvinnut kenenkään muun toimenpiteitä sillä se pesuri pesi auton hyvin mutta sitten ne ovet eivät auvenneet sillä jäi jotain herjaamaan se kone. Tietenkin kylymän fiilesti hyppäsin autosta pois ja menin itse ajamaan kun ei näköjään automaattisestikkaan avautunut.
GE3: 10- -> 10 (10)
ENA6: 8½ -> 9 (9)
MAA9: 6 -> 6 (8)
HI4: 9- -> 10 (9)
ENA7: 8- -> 8 (9)
ÄI6: 7 -> 8 (8)
Suluissa siis aineen keskiarvo
Takaovi? Vai onko mulkkuauto ilman takaovia?Kone pysähtyi kesken ohjelan, ne harjat vielä ovien kohdalle, joten ulos ei ois päässyt.
Hetken jo ihmettelin. Tuli sellainen hämmennys:Millä tavalla jumiin?.
Itse jäin myös kerran, mutta se ei tarvinnut kenenkään muun toimenpiteitä sillä se pesuri pesi auton hyvin mutta sitten ne ovet eivät auvenneet sillä jäi jotain herjaamaan se kone. Tietenkin kylymän fiilesti hyppäsin autosta pois ja menin itse ajamaan kun ei näköjään automaattisestikkaan avautunut.