Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Pastajuustoraasteessa havaittu 40% proteiinipitoisuus.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Ennen kahta en saanut nukutuksi, kun olin taas juonut kahvia illalla, ja neljältä heräsin noitten lintu-eläinten kiherrykseen ja yleiseen kuumuuteen. No mikäs tässä. Jos sitä saisi päivemmällä nukuttua.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Onpahan kroppa vähän junturassa eilisen 10 km uinnin jäljiltä. Olgapäät huutaa hoosiannaa ja minäpoika levittelen Voltarenia niille.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Odottakaas kuule! Kohta tulee postissa viralliset asiakirjat, jotta olen maailman keisari. Täältä tilasin.
Hyvä Kouvo. Jäämme odottelemaan rapoasi, kun vilauttelet sinut pysäyttäneelle poliisille valtakirjojasi. Jos meni läpi, tilataan F1-Forumin viralliset asiakirjat Vipeille, niin meitä ei voi estellä edes kävelemästä Presidentian kansliaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Yritin soittaa paikalliseen Nordean konttoriin. Vain yhden puhelinnumeron ovat ilmoittaneet. Sieltä vastasi kone, joka tivasi olenko Nordean asiakas. En ole joten siirrettiin seuraavaan jonoon, jossa tivattiin haluanko liittyä Nordean asiakkaaksi. En tod. joten kostox siirrettiin jonon perälle ja jonotusmusiikkikin vaihdettiin ärsyttävämmäksi. Lopulta puheluun vastattiin Helsingistä. Sinne konttoriin ei voi siis suoraan soittaa.

Kohta pitäis mennä käymään siellä. Näinköhän päästävät sisään vai joutuuko hakemaan vuoronumeron pääkonttorilta.

Hiukan sama tilanne oli joskus taloyhtiöni silloiselle huoltoyhtiölle soittaessani. Puheluun vastannut hlö ei tiennyt mitään kysymästäni asiasta ja kun hän kysyi millä paikkakunnalla kertomani taloyhtiö sijaitsee, älysin että puheluun oli vastannut joku keskuksen hoitaja Helsingistä eikä suinkaan päivystävä huoltomies, jolle ei puhelua edes suostuttu yhdistämään. Naapureiden vastaavat kokemukset olivatkin suurin syy miksi valtakunnallinen huoltoyhtiö vaihdettiin pieneen paikalliseen firmaan, jossa puheluun vastaa kiinteistöhuollon ammattilainen.

Keskittäminen on perseestä.
 
Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Yritin soittaa paikalliseen Nordean konttoriin. Vain yhden puhelinnumeron ovat ilmoittaneet. Sieltä vastasi kone, joka tivasi olenko Nordean asiakas. En ole joten siirrettiin seuraavaan jonoon, jossa tivattiin haluanko liittyä Nordean asiakkaaksi. En tod. joten siirrettiin jonon perälle ja jonotusmusiikkikin vaihdettiin ärsyttävämmäksi. Lopulta puheluun vastattiin Helsingistä. Sinne konttoriin ei voi siis suoraan soittaa.

Kohta pitäis mennä käymään siellä. Näinköhän päästävät sisään vai joutuuko hakemaan vuoronumeron pääkonttorilta.

Hiukan sama tilanne oli joskus taloyhtiöni silloiselle huoltoyhtiölle soittaessani. Puheluun vastannut hlö ei tiennyt mitään kysymästäni asiasta ja kun hän kysyi millä paikkakunnalla kertomani taloyhtiö sijaitsee, älysin että puheluun oli vastannut joku keskuksen hoitaja Helsingistä eikä suinkaan päivystävä huoltomies, jolle ei puhelua edes suostuttu yhdistämään. Naapureiden vastaavat kokemukset olivatkin suurin syy miksi valtakunnallinen huoltoyhtiö vaihdettiin pieneen paikalliseen firmaan, jossa puheluun vastaa kiinteistöhuollon ammattilainen.

Keskittäminen on perseestä.
Hah! Jäin kerran jumiin autonpesuun (siis semmoiseen huoltoaseman automaattiin). Siellä seinässä luki "Ongelmia, soita 07-107107".

Soitin, puhelu meni suunnilleen näin:
- Hei
- Hei
- Olen täällä Tapiolan ABC:n pesussa jumissa
- Ok, soitan sinne jotta tulevat tarkistamaan tilanteen
- Ok, kiitos moi
- Kiitos moi

En ole tähän päivään mennessä keskinyt mikä hyöty tuosta puhelun kierrättämisestä keskuksen kautta oli.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Hah! Jäin kerran jumiin autonpesuun (siis semmoiseen huoltoaseman automaattiin). Siellä seinässä luki "Ongelmia, soita 07-107107".

Soitin, puhelu meni suunnilleen näin:
- Hei
- Hei
- Olen täällä Tapiolan ABC:n pesussa jumissa
- Ok, soitan sinne jotta tulevat tarkistamaan tilanteen
- Ok, kiitos moi
- Kiitos moi

En ole tähän päivään mennessä keskinyt mikä hyöty tuosta puhelun kierrättämisestä keskuksen kautta oli.

:D

Paitti että kuin keskustelun ensin näin:
- Hei
- Hei
- Olen täällä Tapiolan ABC:n pesussa jumissa
- Ok, soita sinne jotta tulevat tarkistamaan tilanteen
- Ok, kiitos moi
- Kiitos moi

!!!
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Hah! Jäin kerran jumiin autonpesuun (siis semmoiseen huoltoaseman automaattiin). Siellä seinässä luki "Ongelmia, soita 07-107107".

Soitin, puhelu meni suunnilleen näin:
- Hei
- Hei
- Olen täällä Tapiolan ABC:n pesussa jumissa
- Ok, soitan sinne jotta tulevat tarkistamaan tilanteen
- Ok, kiitos moi
- Kiitos moi

En ole tähän päivään mennessä keskinyt mikä hyöty tuosta puhelun kierrättämisestä keskuksen kautta oli.
:D

Taksintilaukseen liittyen olen kuullut samanlaisia valituksia, mutta taannoin kuulin radiosta, että Tampereella suunnitellaan kehitystä toiseen suuntaan. Taksikeskus lopetettaisiin ja taksin tilausnumeroon soitettaessa miälettömän hiano tietokone-ohjelma tunnistaisi mistä puhelu tulee ja puhelu ohjautuisi suoraan lähimpään taksiin. Kuulostaa teoriassa hyvältä, tiedä sitten kuinka toimisi käytännössä.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18422
Hah! Jäin kerran jumiin autonpesuun (siis semmoiseen huoltoaseman automaattiin).
Millä tavalla jumiin?.

Itse jäin myös kerran, mutta se ei tarvinnut kenenkään muun toimenpiteitä sillä se pesuri pesi auton hyvin mutta sitten ne ovet eivät auvenneet sillä jäi jotain herjaamaan se kone. Tietenkin kylymän fiilesti hyppäsin autosta pois ja menin itse ajamaan kun ei näköjään automaattisestikkaan avautunut.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Millä tavalla jumiin?.

Itse jäin myös kerran, mutta se ei tarvinnut kenenkään muun toimenpiteitä sillä se pesuri pesi auton hyvin mutta sitten ne ovet eivät auvenneet sillä jäi jotain herjaamaan se kone. Tietenkin kylymän fiilesti hyppäsin autosta pois ja menin itse ajamaan kun ei näköjään automaattisestikkaan avautunut.
Kone pysähtyi kesken ohjelan, ne harjat vielä ovien kohdalle, joten ulos ei ois päässyt.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Jaahas, tämän vuoden viimeinen palautuspäivän saldo oli sitten melko mielenkiintoinen:

Koodi:
GE3:	 10- 	-> 	10	(10)
ENA6:	 8½ 	-> 	9	(9)
MAA9:	 6 	-> 	6	(8)
HI4:	 9- 	-> 	10	(9)
ENA7:	 8- 	-> 	8	(9)
ÄI6:	 7 	-> 	8	(8)
Suluissa siis aineen keskiarvo
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Millä tavalla jumiin?.

Itse jäin myös kerran, mutta se ei tarvinnut kenenkään muun toimenpiteitä sillä se pesuri pesi auton hyvin mutta sitten ne ovet eivät auvenneet sillä jäi jotain herjaamaan se kone. Tietenkin kylymän fiilesti hyppäsin autosta pois ja menin itse ajamaan kun ei näköjään automaattisestikkaan avautunut.
Hetken jo ihmettelin. Tuli sellainen hämmennys:
http://www.youtube.com/watch?v=vKb572Yo2aM&feature=player_detailpage#t=29s
:D
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18422
Koiran myrkyttäjä hiippari täällä päin liikkeellä, Kaksi koiraa on jo menehtynyt ja kolme sairaana. Ei ole hiipparin liikkeistä tietoa mutta voisi olettaa että hän yöllä liikennoi. Lähestöltä olevasta pihasta oli viime yönä Mopo varatettu, epäillään että tuo sama henkilö olisi kyseessä tuohonkin tapaukseen.
 
Ylös