T.K
Sähkö-ukkeli
Huomenta.
Väärä tojk!Huomenta.
Väärä tojk!Huomenta.
Huomenta-mulkkukin näköjään vielä hengissä. Eikä edes bannissa.:thumbfh:Huomenta.
Huomenta vaan sinnekin!Huomenta-mulkkukin näköjään vielä hengissä. Eikä edes bannissa.:thumbfh:
Eihän sitä nyt kukaan kesälomalla....Ihan kuin forumilaiset vetäisivät päiväkännejä. Tai sitten olen keskenäni.
Oot keskenäs. Moon töissä ainakin.Ihan kuin forumilaiset vetäisivät päiväkännejä. Tai sitten olen keskenäni.
Niimpä niin, otan osaa.Huomenta-mulkkukin näköjään vielä hengissä. Eikä edes bannissa.:thumbfh:
Kissa tuli hulluksi mun uusien lakanoitten takia/kanssa. Kurnii ja yrittää tunkea itsensä pussilakanan sisään.
Kuulostaa Knoukkarin raportilta.Kissa tuli hulluksi mun uusien lakanoitten takia/kanssa. Kurnii ja yrittää tunkea itsensä pussilakanan sisään.
:thumbup: Yön yli nukutut lakanat vai ihan 'korkkaamattomat?Kissa tuli hulluksi mun uusien lakanoitten takia/kanssa. Kurnii ja yrittää tunkea itsensä pussilakanan sisään.
Yön yli olen käyttänyt ko. lakanasettiä pesun jälkeen. Olettaisin, että ovat melkoisen puhtaat.:thumbup: Yön yli nukutut lakanat vai ihan 'korkkaamattomat?