Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ei kait vihreitä tarvitse yhtään.
Kyyyllä.. miulla on ollu kolome. Vanha kunnon sorsa, sitten tämä uudempi vanhalla kuosilla ja nyt uudella kuosilla. Varmaan vielä neljättä tahi viidettäkin, ellei jopa kuudetta ehtii käyttämään..
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18422
Kyyyllä.. miulla on ollu kolome. Vanha kunnon sorsa, sitten tämä uudempi vanhalla kuosilla ja nyt uudella kuosilla. Varmaan vielä neljättä tahi viidettäkin, ellei jopa kuudetta ehtii käyttämään..
Selevä, mulla ei ole tainut koskaan olla vihreää lippistä.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
:wall: Tuolla asiapuolella ei näköjään voi keskustella Suomen roolista suurvaltapolitiikasta ilman että keskustelu menee jarnaukseksi, jopa moderaatuuria myöten. Vai nimimerkkinikö provosoi, vaikka kirjoitin täysin neutraalisti, kaikki suomettuneet ja jälksuomettuneet foorumistit lipomaan Neuvostoliittoa ja Venäjää kielet pitkänään ja ojossa?
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
...

Romanialaissyntyinen ystäväni oli pahoinpidelty ryssänä vajaa viikko sitten tuossa keskustassa. Tekijänä joku helsinkiläinen yrittäjä. En usko kaverini provosoineen tilannetta, koska hää ei ole sellainen.

Eikä hän ole myöskään kerjäävä Romanian romani, vaan ihka aito daakialaisjuurinen romanialainen. Puhuu muuten oman kielens' lisäksi unkaria ihan heittämllä. Kuulostaa hassulta. Unkarin kieli siis. Hää on asunut Suomessa vuodesta 1995 lähtien ja on nykyään Suomen kansalainen. Verojakin maksellut. Suomeen.

Hesalaiset ryssänvihaajat voisivat vähän tarkemmin tutkaista kohdettaan, ennen käyvät kenenkään silmille.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Tyrmistyin aikalailla tänään kun sain viestiä että olen jonkun hihhulin YouTube videolla. Katsoin että mitä ihmettä, niin kyse oli videoleikkauksista. Henkilö on leikannut kesäkahvilassa kuvaamistaan videonpätkistä jonkinlaista montaasia. Tarkoitusta en tiedä, juuri sillä videolla ei ollut oikein mitään uskonnollista, mutta suurin osa videoista tämän tuubittajan kristillisenvihamielisellä nimimerkillä näytti olevan melko äärijeesus sanomaa.

Tyyppi saarnaa muilla videoillaan kovaa armotonta kristillistä sanomaa kaikenlaisin videotempuin, ei naamaten. Itsehän olen ateisti, niin ei oikein käy pirtaan tällainen meno, vaikka juuri tällä videolla sitä uskonnollista viestiä ei näkynyt.

Täysin tunnistettava kun kuitenkin olen tuossa videossa yhtenä kasvokuvana noin kymmenen sekuntia, niin häiritsee ylipäätään, mutta se häiritsee erityisesti, että kaikki puhe kuuluu keskustelussa, mm. etunimeni. Ei ole mitään taustamusiikkia tms.

Suhteellisen kusipäistä touhua ja loukkaavaa. Toivottavasti on laitontakin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
:wall: Tuolla asiapuolella ei näköjään voi keskustella Suomen roolista suurvaltapolitiikasta ilman että keskustelu menee jarnaukseksi, jopa moderaatuuria myöten. Vai nimimerkkinikö provosoi, vaikka kirjoitin täysin neutraalisti, kaikki suomettuneet ja jälksuomettuneet foorumistit lipomaan Neuvostoliittoa ja Venäjää kielet pitkänään ja ojossa?
No millaista keskustelua sä olisit sitten halunnut? Jos kaikki on samaa mieltä niin siitä ei ainakaan saa keskustelua aikaiseksi.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Romanialaissyntyinen ystäväni oli pahoinpidelty ryssänä vajaa viikko sitten tuossa keskustassa. Tekijänä joku helsinkiläinen yrittäjä. En usko kaverini provosoineen tilannetta, koska hää ei ole sellainen.

Eikä hän ole myöskään kerjäävä Romanian romani, vaan ihka aito daakialaisjuurinen romanialainen. Puhuu muuten oman kielens' lisäksi unkaria ihan heittämllä. Kuulostaa hassulta. Unkarin kieli siis. Hää on asunut Suomessa vuodesta 1995 lähtien ja on nykyään Suomen kansalainen. Verojakin maksellut. Suomeen.

Hesalaiset ryssänvihaajat voisivat vähän tarkemmin tutkaista kohdettaan, ennen käyvät kenenkään silmille.
Oliko sattumaa, että postauksesi tuli heti oman postaukseni perään? Uskoakseni näin on ilman muuta
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
No millaista keskustelua sä olisit sitten halunnut? Jos kaikki on samaa mieltä niin siitä ei ainakaan saa keskustelua aikaiseksi.
Olisin toivonut asiapuolelle lähdeviittauksiin ja alustuksiin perustuvaa keskustelua, eikä juupas-eipäs-keskustelua. Mutta täällähän voidaan jatkaa. Minä en toivo huonoja välejä Venäjään, enkä toivonut välirikkoa NL:eek:on, mutta tyrannivaltioon on ilman muuta syytä pitää korkeintaan asialliset välit. Venäjän kanssa meillä on syytä olla samanlaiset, ystävälliset välit EU:n kautta kuin muillakin EU-mailla.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Oliko sattumaa, että postauksesi tuli heti oman postaukseni perään? Uskoakseni näin on ilman muuta
Oli sattumaa. Mun kirjoitustaidoilla tuon viestini kirjoittaminen, ja virheiden korjaus kestää paljon enemmän, kun ko. viestien kolmen minuutin ero postausajassa.

Täsmennän vielä, että olen aloittanut romanescu-postini kirjoituksen todennäköisesti paljon ennen sinua vastaavaa tointasi. Nakkisormet nääs.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Oli sattumaa. Mun kirjoitustaidoilla tuon viestini kirjoittaminen, ja virheiden korjaus kestää paljon enemmän, kun ko. viestien kolmen minuutin ero postausajassa.

Täsmennän vielä, että olen aloittanut romanescu-postini kirjoituksen todennäköisesti paljon ennen sinua vastaavaa tointasi. Nakkisormet nääs.
Jes. Lähinnä ketjun satunnaisia lukijoita varten varmistin, sori. En itse epäillyt, sut Foorumilta tuntien, että kirjoituksesi olisi ollut provo mun kirjoitusta kohtaan. Ja valitettava tilanne ilman muuta tuo, mikä ystävällsei sattui.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Venäjän kanssa meillä on syytä olla samanlaiset, ystävälliset välit EU:n kautta kuin muillakin EU-mailla.
Se on vähän niin kuin omassa elämässäkin. Kannattaa olla hyvissä väleissä niidenkin kanssa, joista ei niin tykkää. Ei siitä itselle mitään hyötyä ole, jos sanoo kaverille notta "sää haiset pahalle". Mutta haittaa siitä saattaa olla, joten parempi kun jättää epämiellyttävät totuudet kertomatta. Ei se ole vielä valehtelemista.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Se on vähän niin kuin omassa elämässäkin. Kannattaa olla hyvissä väleissä niidenkin kanssa, joista ei niin tykkää. Ei siitä itselle mitään hyötyä ole, jos sanoo kaverille notta "sää haiset pahalle". Mutta haittaa siitä saattaa olla, joten parempi kun jättää epämiellyttävät totuudet kertomatta. Ei se ole vielä valehtelemista.
Ei sen pahaltahaisevan työkaverin kanssa oo kuitenkaan pakko joka perjantai töiden jälkeen lähteä kaljalle vaikka tämä niin vaatisikin. Ei vaikka olisikin työpaikalla korkeammassa asemassa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ei sen pahaltahaisevan työkaverin kanssa oo kuitenkaan pakko joka perjantai töiden jälkeen lähteä kaljalle vaikka tämä niin vaatisikin. Ei vaikka olisikin työpaikalla korkeammassa asemassa.
Itsehän pyrin välttelemään pomoani joka tilanteesa, myös työmaalla.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Ei sen pahaltahaisevan työkaverin kanssa oo kuitenkaan pakko joka perjantai töiden jälkeen lähteä kaljalle vaikka tämä niin vaatisikin. Ei vaikka olisikin työpaikalla korkeammassa asemassa.
No ei. Mutta kyllä jonkun hyvän tekosyyn voi keksiä miksei lähde :wink:
 

Makkonen

Guest
Hetki sitten perhonen kohtasi kuoleman. Meni lampun kuvun reunalle, ilmeisesti kuumuus näännytti ja pudotti sen lampun pohjalle. En ehtinyt auttamaan, kun piti nappasta valokuva tilanteesta. Bad luck... Otin kuvun irti, ja laitoin raadon roskikseen.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ei sen pahaltahaisevan työkaverin kanssa oo kuitenkaan pakko joka perjantai töiden jälkeen lähteä kaljalle vaikka tämä niin vaatisikin. Ei vaikka olisikin työpaikalla korkeammassa asemassa.
Entäs jos se on aikasemmin hakannut sairaalaan ne jotka ovat kieltäytyneet lähtemästä kanssaan kaljalle..?
 
Ylös