Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Sain siinä määrin mahtavan privaviestin tuossa iltana eräänä, että se oli pakko julkaista:

Eronnut mies. Syön spagettia. Välillä kovassa kännissä ympäri parkettilattioita yksin ilman lapsia.

Ps. On yliopistokoulutus.
ps. Hahmo Troylta pyydetty lupa julkaisuun.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
:wall: Tuolla asiapuolella ei näköjään voi keskustella Suomen roolista suurvaltapolitiikasta ilman että keskustelu menee jarnaukseksi, jopa moderaatuuria myöten. Vai nimimerkkinikö provosoi, vaikka kirjoitin täysin neutraalisti, kaikki suomettuneet ja jälksuomettuneet foorumistit lipomaan Neuvostoliittoa ja Venäjää kielet pitkänään ja ojossa?
Sinähän näissä keskusteluissa heität aina ja jatkuvasti vähäisintäkin kritiikkiä esittäneille yllä olevien kaltaisia leimoja. Kaikki jotka eivät ole kaltaisiasi harhaisia ryssävihaajia ovat mielestäsi kommunisteja ja KGB:n nuolijoita.

Olisin toivonut asiapuolelle lähdeviittauksiin ja alustuksiin perustuvaa keskustelua, eikä juupas-eipäs-keskustelua. Mutta täällähän voidaan jatkaa. Minä en toivo huonoja välejä Venäjään, enkä toivonut välirikkoa NL:eek:on, mutta tyrannivaltioon on ilman muuta syytä pitää korkeintaan asialliset välit. Venäjän kanssa meillä on syytä olla samanlaiset, ystävälliset välit EU:n kautta kuin muillakin EU-mailla.
Itse laitat linkin, jonka perustuu pelkkiin keskusteluihin (kuolleiden kanssa) joskus 30-40 vuotta sitten ja vaadit muilta lähdeviittauksia. :thumbfh:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Sinähän näissä keskusteluissa heität aina ja jatkuvasti vähäisintäkin kritiikkiä esittäneille yllä olevien kaltaisia leimoja. Kaikki jotka eivät ole kaltaisiasi harhaisia ryssävihaajia ovat mielestäsi kommunisteja ja KGB:n nuolijoita.



Itse laitat linkin, jonka perustuu pelkkiin keskusteluihin (kuolleiden kanssa) joskus 30-40 vuotta sitten ja vaadit muilta lähdeviittauksia. :thumbfh:
On suuri todennäköisyys että siskolla ei olisi tällä hetkellä töitä, ellei olisi olemassa venäläisturismia. Tiedoksi!
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Chiquita (miten se kirjotetaan?) -banaanissa oli epäilyttävä kova kuori varsinaisen kuoren alla. Heitin pois ja otin tomaatin.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Sinähän näissä keskusteluissa heität aina ja jatkuvasti vähäisintäkin kritiikkiä esittäneille yllä olevien kaltaisia leimoja. Kaikki jotka eivät ole kaltaisiasi harhaisia ryssävihaajia ovat mielestäsi kommunisteja ja KGB:n nuolijoita.
En ole ryssänvihaaja. Ylempänähän kirjoitin juuri, etten toivo huonoja välejä Venäjään, vaan asiallisia, normaaleja välejä, kuten muillakin EU-mailla.

Edit: en vain näe järkevänä hankkiutua jonkinnäköiseen erityisasemaan sellaisen valtion kanssa, joka ei ole demokraattinen. Jos tällainen valtio on vielä suurvalta, asetelma ei ole edullinen eikä oikeudenmukainen pienemmän valtion kannalta. Hyvät ja asialliset suhteet on oltava kaikkien kanssa. Haluan vielä korostaa, että venäläisiä henkilöitä vastaan minulla ei ole mitään, kuten ei muitakaan kansallisuuksia tahi rotuja, seksuaalisuuksia, uskontoja jne. vastaan. Päin vastoin! Ajatusmaailmaltani olen hyvin arvoliberaali.
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Alice Cooper soi taustalla ja jonkin asteinen runkkari kaivelee muniaan edessäni. Huisia. Elämäni kesä.

Onneksi tästä maksetaan.
 
Ylös