Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Zire

`.´
Liittynyt
5.2.2009
Viestit
536
Sijainti
Lahti
Suosittelen varomaan fillareita kännipäissään. Kahtena viikonloppuna nyt lipannut. Eilen pyörittiin joku perkeleellinen nurmikkomäki ihan alas asti kera fillarin. Harmi kun ei ollu lukkokengät jalassa.
Luin että "ihan alasti kera fillarin". Ei olisi sekään yllättänyt.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tuolla toisaalla keskusteltiin englanniksi siitä miten Ricciardon nimi pitäisi ääntää ja miten se äännettäisiin, jos se äännettäisiin italialaisittain. No yksi nimimerkki sitten translitteroi italialaisen ääntämyksen englantilaisittain. Se jätti toivomisen varaa, joten kirjoitin pitkän sepustuksen siitä miten se oikeasti italiaksi äännetään. Olin juuri lähettämässä viestiäni kun lukaisin hänen tekstinsä loppuun. Olin oikaisemassa italialaista.

Jätin lähettämättä. (Mutta se hänen translitteraationsa kyllä oli aika harhaanjohtava.)
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Suosittelen varomaan fillareita kännipäissään. Kahtena viikonloppuna nyt lipannut. Eilen pyörittiin joku perkeleellinen nurmikkomäki ihan alas asti kera fillarin. Harmi kun ei ollu lukkokengät jalassa.
"...kun olin sijoittanut itseeni, pyörä miestä talutti..." lauletaan jossain Absoluuttisen Nollapisteen biisissä.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Kurskikuvaa seuranneen viinipullon tyhjenemisen seurauksena siirryin kuuntelemaan erästäkin suomipunkin esiintymän uutta kipaletta. Ehkäpä jänskään juutuubista löytyvään sikermään sitä kautta. :alppu:
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Alice Cooper soi taustalla ja jonkin asteinen runkkari kaivelee muniaan edessäni. Huisia. Elämäni kesä.

Onneksi tästä maksetaan.
Eilen illalla Alice Cooper soi edustallani Olumppiastadionilla, Jonkin asteisista runkkareista ei ollut tietoa.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Tuolla toisaalla keskusteltiin englanniksi siitä miten Ricciardon nimi pitäisi ääntää ja miten se äännettäisiin, jos se äännettäisiin italialaisittain.
BBC:llä ainakin kuuluivat ohjeistavan Murray Walkeria että se menee ihan kuin "Ricardo".
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
[20:53] <Totke> kyllä meikäläisen kikkelikuvista roihahtaa metsä jos toinenkin
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
BBC:llä ainakin kuuluivat ohjeistavan Murray Walkeria että se menee ihan kuin "Ricardo".
Jep. Kuulin BBC:ltä kun Ricciardo itse tuon lausui ja myös sen, miten se sanotaan italiaksi (puhuu hyvää italiaa, kuulemma). Siihen ja aiempaan tietämykseeni italialaisesta lausumisesta selitykseni perustinkin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Eilen illalla Alice Cooper soi edustallani Olumppiastadionilla, Jonkin asteisista runkkareista ei ollut tietoa.
Yritätkö tällä viestii´llä vihjailla, että M:arkoj on kokovartalorunkkari? Jos et, niin mikset? Ja jos kyllä, nin mahtavaaa! Minä myös!
 
Ylös