Makkonen
Guest
Todellakin on näin. Ja kyysessähän on 'niin hyvää puuta'.
Katsoisin toki, mutta digiboxi ilmoittaa joka kanavan kohdalla "No signal". Ensimmäisenä mahdollisena syynä tuli Mieleen taloyhtiössämme tapahtuva kaapeli-tv-palvelutarjoajan muutos. Muutama viikko sitten on Soneran sopimus irtisanottu, mutta irtisanomisajan pitäisi kuulemma olla 9 kuukautta. Onkohan ne nyt ihan varmoja, että se menee niin... :doubtful:Liv-kanavalla etsitään 42-vuotiaalle Pyryfille naista koko suvun ja kaveripiirin voimin paraikaa. Huikeaa settiä, tästä ei brittikomediaa enää pidemmälle voi jalostaa.
En usko, että 42 vuotiaalle alkoholisoituneelle himorunkkarille naaraan metsästäminen tuottaa kovinkaan laadukasta televisioviihdettä.Liv-kanavalla etsitään 42-vuotiaalle Pyryfille naista koko suvun ja kaveripiirin voimin paraikaa. Huikeaa settiä, tästä ei brittikomediaa enää pidemmälle voi jalostaa.
En ole alkoholisti. :mad_old:En usko, että 42 vuotiaalle alkoholisoituneelle himorunkkarille naaraan metsästäminen tuottaa kovinkaan laadukasta televisioviihdettä.
Pommita takas.Skyggeboy pommittaa minua kiusallisilla yksityisviesteillä.
"Kaikki suomalaiset siiderit on ihan paskoja." -M.L.Golden cap green apple light cider maistuu ihan samalta kuin perry cider. Ostin vahingossa tuota lightia yhden.
Veikkaan, että Joni on vahvasti eri mieltä."Kaikki suomalaiset siiderit on ihan paskoja." -M.L.
"Joni on pask...eiku. Jonin maku alkoholijuomien suhteen ei kenties ole se kaikkein laatutietoisin mittatikku.Veikkaan, että Joni on vahvasti eri mieltä.
Komppaan."Joni on pask...eiku. Jonin maku alkoholijuomien suhteen ei kenties ole se kaikkein laatutietoisin mittatikku.
Päivää! Kiitos kaikille jotka ovat minua kaivanneet. Now I'm back!
Huomenta!Päivää! Kiitos kaikille jotka ovat minua kaivanneet. Now I'm back!
Huomenta!Huomenta!