Mitä?Naapuri kaivaa maalämpökaivoa. Mukavaa taustamusiikkia.
Mitä?Naapuri kaivaa maalämpökaivoa. Mukavaa taustamusiikkia.
Niin. Naapuriin asennetaan maalämpöjärjestelmää, ja siellä on ollu joku porajärjestelmä koko päivän paahtamassa.
:wall: Musiikkia tarkoitin.Niin. Naapuriin asennetaan maalämpöjärjestelmää, ja siellä on ollu joku porajärjestelmä koko päivän paahtamassa.
:wall: Musiikkia tarkoitin.
eiku hetkonen! ei mitään
:wall: Musiikkia tarkoitin.
eiku hetkonen! ei mitään
Olit vissiin poissa välillä?Päivää! Kiitos kaikille jotka ovat minua kaivanneet. Now I'm back!
Olin, pari viikkoa. Reissusta oon nyt kotiutunu ja palautunu että voi taas tänne tulla vääntämään.Olit vissiin poissa välillä?
Kunhan et ala jarnaamaan jumalasta, niin tervetuloa takaisin.Olin, pari viikkoa. Reissusta oon nyt kotiutunu ja palautunu että voi taas tänne tulla vääntämään.
Enpä alakaan jarnaamaan jumalasta, Jumalasta kylläkin voisin.Kunhan et ala jarnaamaan jumalasta, niin tervetuloa takaisin.
Ei täällä kukaan jarnaa jumalasta. Siitä keskustelaan asiallisesti.Kunhan et ala jarnaamaan jumalasta, niin tervetuloa takaisin.
Juhlat on alakerrassa.Enpä alakaan jarnaamaan jumalasta, Jumalasta kylläkin voisin.
Ongelman jyrkkä kieltäminen on usein sen ensimmäinen merkki.En ole alkoholisti. :mad_old:
Ironista, että ainoa jakso jonka olen nähnyt kokonaisuudessaan kyseisestä sarjasta, on juuri tämä.Juhlat on alakerrassa.
.
Paska jakso muuten, että kannattaa tsekata joitakin muita jaksoja myös.Ironista, että ainoa jakso jonka olen nähnyt kokonaisuudessaan kyseisestä sarjasta, on juuri tämä.
Eipä paljon tuon jakson jälkeen (tai muutenkaan) kiinnosta. En pidä kiroilusta.Paska jakso muuten, että kannattaa tsekata joitakin muita jaksoja myös.
Olisiko tämä vähemmän tunnettu http://sanakirja.hakkeri.net/ aika hyvä.Mielestäni sanakirja.org on ehkä noista ilmavista parhain. Ei kovin hyvä silti.
Eipä sellaista ole olemassakaan kuin "riittävän hyvä sanakirja" ainakaan englannin kohdalla. Ei edes OED, joka on kankeahko käyttää kaikessa kattavuudessaan.
M-W:llä on Jenkkiläysyydestään johtuen varsinkin Jenkkien keskuudessa jonkinlaisen "sanakirjojen Cadillacin" maine. Käytännössä parempia sanakirjoja on useampia, useimmat tosin englaintilaisia.