Albert Oil
Hippi ja juntti
Tää Forum on paljon antoisampi paikka, mikäli kehittää itselleen jonkinlaisen huumorintajun. Ihan vaan vinkkinä.
Ei totuus ole asiatonta. Siatonta se tosin voi olla jos on vege.Voi pyhä jumala. Onko taas pakko aloitaa asiaton linja?
Missä vaiheessa me lipsaudettiin asialliselle linjalle? Ja voisiko olla linjoja useampikin, niin ei tarvitsisi homojen kanssa pysäkeillä niin kauan notkua tyhjän panttina.Voi pyhä jumala. Onko taas pakko aloitaa asiaton linja?
Tässä sinulle hormoneja vapautta kuvatus:Domppari vois miettiä hyvän maun ÄÄBÄLÄÄBÄGLÄÄBÄGLÄÄBÄ RÖÖÖÖYYYH
Kiitän pupu tupunaa siitä, että minusta tuli hevari.Tässä sinulle hormoneja vapautta kuvatus:
Keksit juuri Suomen kielen pisimmän sanan. Hyvä.tosimieshomovankimielisairaalalle.
Luullakseni tässä http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1764310&postcount=68305Missä vaiheessa me lipsaudettiin asialliselle linjalle?
Nyt. Olet jo myöhässä. MENE MENE!Huhujen mukaan meitsin koululla starttaa toiminta aikavälillä 15.08.2011-22.08.2011. Minun pitäisi olla tutoroimassa uusia ykkösiä, enkä tiedä missä ja minä päivänä. Voisiko joku kertoa?
Jaa oon yksin töissä. Kai se on pistettävä lappu luukulle, et pääsee irtautumaan.Nyt. Olet jo myöhässä. MENE MENE!
Tai jos haluat päästä tuosta tuutorointinakista eroon, pistä OPO:lle spostilla linkki F1-forumin postaushistoriaasi...Jaa oon yksin töissä. Kai se on pistettävä lappu luukulle, et pääsee irtautumaan.
Sangen mielenkiintoista ennakointia. Kolme minuuttia ennen ym. postauksen lähettämistä oli pamahtanut sähköpostiin informaatiota orientoivan viikon aikataulusta.Huhujen mukaan meitsin koululla starttaa toiminta aikavälillä 15.08.2011-22.08.2011. Minun pitäisi olla tutoroimassa uusia ykkösiä, enkä tiedä missä ja minä päivänä. Voisiko joku kertoa?
Iltoja.Moi kaikki.