Niin käy joskus. :dunno:kiitos. nyt helpotti
ajattelin että pitäskö tehä jotaki mutta sitte unohin mitä se oli:thumbfh:
Niin käy joskus. :dunno:kiitos. nyt helpotti
ajattelin että pitäskö tehä jotaki mutta sitte unohin mitä se oli:thumbfh:
Tervetuloa joukkoon.moi. kirjotan nyt varmaan ekaa kertaa tänne vapaa keskustelu -alueelle (interinetin syöveri, jossa vaan internetin roskasakki kokoontuu), kännissä tietenkin, kouvon innoittamana. :alppu:
jep, kiitos, oon kahtena päivänä mm. lukenu juttuja täällä ja miettiny että mitäköhän helvettiä teen ja miksi? :alppu:Tervetuloa joukkoon.
Luulee olevansa joku sikanopee, oikein Lazeri! Ootko teräväki? Hä? Mene takasin sinne n00b-classiin.jep, kiitos, oon kahtena päivänä mm. lukenu juttuja täällä ja miettiny että mitäköhän helvettiä teen ja miksi? :alppu:
mukava ettei kuitenkaan vittuilla tervetuliaisissa
edit: oho, noniin, voin liittyä teidän viestinkeräilijöidenkin joukkoon, nyt tuli jopa 100. viesti!!!!!!!!!!!
noni heti tulee voorumin mukanen tervetulotus!!!!! misä on noob-class hä??? pacific???'Luulee olevansa joku sikanopee, oikein Lazeri! Ootko teräväki? Hä? Mene takasin sinne n00b-classiin.
Penaalin valkaisuun se oli viimeksi menossa. Ehkä halus näyttää hyvältä kuvissa.Kouvo Neuvostoliitossa? :doubtful:
http://www.youtube.com/watch?v=56KVphSfhv8
Viikon banni olisi paikallaan sulle, kun et hallitse isoja alkukirjaimia.:ahem:moi. kirjotan nyt varmaan ekaa kertaa tänne vapaa keskustelu -alueelle (interinetin syöveri, jossa vaan internetin roskasakki kokoontuu), kännissä tietenkin, kouvon innoittamana. :alppu:
(selvinpäin en tänne sekaantuis)
noni kuka nyt vastaa???
edit: ei perkele, oon näköjää kirjottanu hankitoja tjockiin
Suosittelen. Loistaa mukavasti pimeessä. Eiku....:wall:Penaalin valkaisuun se oli viimeksi menossa. Ehkä halus näyttää hyvältä kuvissa.
Appelsiini voisi vuorostaan haastaa Suomen oikeuteen vaalijutuista ja siitä, miksi ei ulkopuolisille puolueille jaeta rahaa. Katainen tietty puolustaa sanomalla "Kreikkaa pitää tukea".
Tukirahakyllästynyt
Niin, että Katainen sanoo, ettei ole rahaa ja tukee islantia 500 miljoonaa, kun reumasairaala Hollolassa tarvitsi vaan 2 miljoonaa apua, se summa ei Kataiselle kelvannut. Olisiko pitänyt miljoonan sijasta pyytää miljardia? Silloin Katainen olisi innostunut ja taputtaa karvaisia käsiään, että joo, sinne vaan reumasairaalaan ne 2 miljardia.
Tukirahakyllästynyt
Niin, ettet osaa edes fosforia suositella.Suosittelen. Loistaa mukavasti pimeessä. Eiku....:wall:
Tuota noin... jaska ne Reumasairaalaan lopettamisen syyt ei todellakaan olleet lähipalveluiden pelastamisessa. Mutta sitä se ei poista, että Reumasairaalaan lopettaminen oli aivan järjetön virhe, josta ei seuraa kuin lisäkuluja, inhimillistä kärsimystä ja vuosien selittelyjä.Tuo Reumasairaala nyt kertoo Suomalaisista ja meidän mielenlaadusta enemmän kuin mistään muusta.
Kaikessa pitää säilyttää lähipalvelut, mitään ei saa tehdä keskitetyssä (asiantuntevassa) hoidossa.
... mutta kun oli yksi tällainen toimiva yksikkö, niin sen lopettamisesta (ja siis siirtymisestä muualla toivottavaan malliin) nousi kauhea kohu. Jos Heinolaa ei olisi ollut ja sellaisen perustamista ois ehdotettu 2006, niin ai että sitä kohua joka siitä ois noussut.
Ja syyhän lopettamiseen oli, että kunnat säästi ja lähetti vain hankalimmat potilaat tuonne.
Ei ollutkaan ja olen ihan samaa mieltä että se oli virhe. Mutta kertoo vain Suomalaisten näköalattomuudesta.Tuota noin... jaska ne Reumasairaalaan lopettamisen syyt ei todellakaan olleet lähipalveluiden pelastamisessa. Mutta sitä se ei poista, että Reumasairaalaan lopettaminen oli aivan järjetön virhe, josta ei seuraa kuin lisäkuluja, inhimillistä kärsimystä ja vuosien selittelyjä.
Minä se olin.Happihypyllä käydessäni epäilin onko eräs miekkonen hullu vai runoilija. Sanoi minulle "Aurinko. Keltainen pallo kuumottaa.", ja jatkoi matkaansa.
No sitten vastaus onkin selvä, toisin kuin epäilyksen kohde.Minä se olin.