Albert Oil on aamuisin VAIKKA MITÄ!Niin no, olenhan minä ollut vaikka mikä. Kerran olin tölkki, toisella kertaa patukka jne.
Albert Oil on aamuisin VAIKKA MITÄ!Niin no, olenhan minä ollut vaikka mikä. Kerran olin tölkki, toisella kertaa patukka jne.
Huomasin että täältä saa käyttöön hidastuksen/nopeutuksen youtubeen jos kiinnostaa:
http://www.youtube.com/html5
edit. aika vänkä toi pelle hermannin tunnari puolinopeudella.
Hyvin kirjoitettu!Iltaa.
Joutuko Mehe yksin itkeen tuoppiinsa? Elämä on!Kukaan ei lähe Mehen kans kaljalle... :frown:
Oon saatana Kallion Sivukirjastossa nyyhkimässä. No on täällä muitakin. Ihan huisia!Joutuko Mehe yksin itkeen tuoppiinsa? Elämä on!
Mee sitä Flemaria pitkin Hesarin suuntaan 100m ja siihen Merirosvoon. Jos sattuis oleen vaikka Meklit myymässä. Se vasta ois kuulkaa huisia. Jos ei niin sano Ofulle terkkuja!Oon saatana Kallion Sivukirjastossa nyyhkimässä. No on täällä muitakin. Ihan huisia!
No nyt vasta huomasin. Damn, kävin just mökillä. Oltaisiin ihan hyvin voitu mennä sinne naukkailemaan Laso... lasilliset.Oon saatana Kallion Sivukirjastossa nyyhkimässä. No on täällä muitakin. Ihan huisia!
Mainiota! Hänet olisi mahtavata ta-va-ta!Uus työkaveri aloittaa maanantaina! Huumorintajuinen, nokkelia vastapalloja heittelevä, n. kaksvitonen typykkä. Meinasin olla helisemässä heti alkajaisiks, kun esittelin hälle vähän erinäisiä paikkoja ja tein itseäni tykö poristen ja paukkuen, siksi oivaltavalla tavalla pieksi suutaan hän.
Liikaa Jackassia tuolle Jackassille.
Harju. Arsi Harju.moi. kirjotan nyt varmaan ekaa kertaa tänne vapaa keskustelu -alueelle (interinetin syöveri, jossa vaan internetin roskasakki kokoontuu), kännissä tietenkin, kouvon innoittamana. :alppu:
(selvinpäin en tänne sekaantuis)
noni kuka nyt vastaa???
kiitos. nyt helpottiHarju. Arsi Harju.