Näinpä. Onhan tuonne tullut haettua tänä vuonna, mutta sen enempää en ota asiaan kantaa että kuinka kävi.Ei pakolti.
Näinpä. Onhan tuonne tullut haettua tänä vuonna, mutta sen enempää en ota asiaan kantaa että kuinka kävi.Ei pakolti.
Vau.Näinpä. Onhan tuonne tullut haettua tänä vuonna, mutta sen enempää en ota asiaan kantaa että kuinka kävi.
Esimerkiksi Onni.Kiva fiilis oli tänään kun bongasin tekemäni mainoksen kadulla. Tässä ammatissa on aina kiva nähdä suht onnistuineita tuotoksiaan katukuvassa.
Hienoo hienoo työtä oikeesti, nyt on hyvä löhöillä.Järjestelin olkkarin uuteen uskoon.
Nyt tein fysiot, jalkalihakset on kuin Heleniuksen käsivarret.Hienoo hienoo työtä oikeesti, nyt on hyvä löhöillä.
Muista kertoa kuulevasi jatkuvasti ääniä pääsi ulkopuolelta.Taidan valmistautua aamuisen kutsuntoihin liittyvään lääkärintarkistukseen lyhyillä yöunilla.
Muista kertoa huisista Tallikunkku-rivistäsi.Taidan valmistautua aamuisen kutsuntoihin liittyvään lääkärintarkistukseen lyhyillä yöunilla.
Kyssäri Puilopöhkö: Missäs sellainen lista kaupungeista on?Olen tietämättäni ja TÄYSIN ilman omaa syytäni asettunut Euroopan kahdeksanneksi sateisimman kaupungin liepeille asumaan.
Miksi minua ei tiedotettu asiasta ennalta mitenkään? - Lähinnä kyse lienee kostostaOlen tietämättäni ja TÄYSIN ilman omaa syytäni asettunut Euroopan kahdeksanneksi sateisimman kaupungin liepeille asumaan.
Varmaankin Eurostatissa. :thumbfh:Kyssäri Puilopöhkö: Missäs sellainen lista kaupungeista on?
Wikipedaali:
Eurostatin tekemässä tutkimuksessa havaittiin, että Tampereella on Euroopan kaupungeista kahdeksanneksi eniten sadepäiviä.
Et tehnyt virastoon selvityspyyntöä.Olen tietämättäni ja TÄYSIN ilman omaa syytäni asettunut Euroopan kahdeksanneksi sateisimman kaupungin liepeille asumaan.
Miksi minua ei tiedotettu asiasta ennalta mitenkään?
Virkamiehen, jos selvityspyyntö on tehty.Kenen on vastuu?
Virastoon voi aina valittaa.Mihin voi valittaa?
Valtion virasto.Kuka korvaa?
Täytä jokainen ruutu huolellisesti ettei hakemus lennä mappi-ö:hön.Mitä vittua?
Moro, Vettel-fani!Kiitos antille.