kouvotsvoni
Banjottu
Tuli missattua, kun heila oli sieltä..lähtisköhän kuokkimaan.Siis Ruokamessut, Kauhajoella ne ainuat sellaaset on.
Tuli missattua, kun heila oli sieltä..lähtisköhän kuokkimaan.Siis Ruokamessut, Kauhajoella ne ainuat sellaaset on.
Minä en oo kyllä' koskaan tykännyt kuokkimassa käydä ja minun mielestäni sinunkaan ei pitäisi sinne lähteä.Tuli missattua, kun heila oli sieltä..lähtisköhän kuokkimaan.
Varmaankin. Onneks Kuopiossa ei oo enää meijeriä, tai no on se rakennus mutta piha oli kyllä kissan nussima sillä ei siihen montaan autoa sopinut odottamaan vuoroa kerrallaan.Ajetaanko siellä maitua?:doubtful:
Se on savolaisittain semmonen, että sinne ei tahdo mahtua oikeastaan mitään.Kissan nussima piha olis kyllä mahtavata nähdä.
Eikös se kannattais odottaa auto/vuoro eikä monta autoa/kerta. Niin se odottaminenkin on mukavampaa ja helpompaa, kun seuraavaksi vuorossa on vain yksi auto, eikä esim. neljää samalla vuoronumerolla.:idea:Varmaankin. Onneks Kuopiossa ei oo enää meijeriä, tai no on se rakennus mutta piha oli kyllä kissan nussima sillä ei siihen montaan autoa sopinut odottamaan vuoroa kerrallaan.
Kaikella todennäköisyydellä epäloogisin sanonta jonka olen kuullut.Se on savolaisittain semmonen, että sinne ei tahdo mahtua oikeastaan mitään.
Mahtaakohan sellaista olla missään samassa rapussa? En ole ihan varma mitä Pasilan Alkon/Lidlin yläkerrassa on ja pääseekö siitä sinne ulos poistumatta. Saisi samalla sitä Guzeniinan 2.8%:sta halvalla.Taisin rakastua yhteen asuntoon, kun esittelyssä luki: "Alko lähellä"
Noinhan se meneekin, oikeastaan joka meijerillä on kolme kaistaiset hallit. Kuopiossa oli se piha vain niin pieni että piti odotella siellä tien reunoilla pahimpina päivinä, ja se oli haitaksi muulle liikenteelle toisinaan.Eikös se kannattais odottaa auto/vuoro eikä monta autoa/kerta. Niin se odottaminenkin on mukavampaa ja helpompaa, kun seuraavaksi vuorossa on vain yksi auto, eikä esim. neljää samalla vuoronumerolla.:idea:
Hyppäsiksä niin pitkälle, että kapsahdit puuta päin?Hyvää iltaa vain minun puolestani kaikille.
Tänään olivat Kalevanpuiston koulun olympialaiset ja niiden pituushyppy meni päin puuta.
Tosi hauskaa..... ei. Ja ei. Hyppäsin 3.05 vaikka treeneissä meni 3.20 ja olen siksi pettynyt.Hyppäsiksä niin pitkälle, että kapsahdit puuta päin?