Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Fokusta, hyvä mies, fokusta herran tähden!
Olihan se yks vaihtoehto silloin kun viimeks kattelin kelpoa käytettyä. Mutta ei tärpännyt, vaan sen sijaan tärppäs Peugeot 206, Uljas Ratsu, Ranskalainen Kaunotar, Voimanpesä, Ajettavuuden Aragorn, Mutkakäyttäytymisen Jokin Jota En Keksi, Pikitien Pikatsu, Kiihtyvyyden Kiistaton Krenatööri, Hallintalaitteiden Halipusu, Ajomelun Konala, Rakastettuni. Rahavarantojeni Raiskaaja.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Paljon sielläkin on hyvää porukkaa ja katsantokannaltaan länsimaista. Johto on vaan ja pysyy siinä suurvaltaideologiassa, ja kannustaa sitä älyttömintä kansanosaa samaan. Ja pelaa naurettavilla mediakuvilla. Länsimaissa ei millään menisi läpi sellainen pelleily, miten joku paidaton pääministeri jahtaa karhuja, ajaa formula-autoa, prätkäilee epäilyttävän moottoripyöräkerhon kanssa ja sukeltelee merisaavutuksia. Hullunkurista!
Niin no jaa, olihan Suomellakin oma Kekkoskulttinsa kultaisina suomettumisen vuosikymmeninä. Kekkonen kalasti, hiihti ja oli seipään SE-kunnossa julkisuudessa vaikka kulisseissa houraili kuin heikkopäinen.

En nyt tiedä sitten mitä "pelleilyä" on ajaa formula-autolla. Ihan siistiä minun mielestäni. Mieluummin avoimesti macho rikollinen maan johdossa kuin Vanhasen kaltainen perverssi pimpille perso kähmijä, jonka sosiaalinen kompetenssi on 0.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hyvää sellaista.
Jos toivottaa hyvää huomenta, niin se tuskin on merkityksetön ilmoitus?:doubtful:

Joku 'huomentahan' on sellainen väkisin väännetty ilmoitus, joka tarkoittaa, etteipä ny hirveesti tee mieli toivotella, mutta kai se pakko on.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Anopin ja vanhimman tytön synttäreitä valmistellaan. Mutakakkua on jälkkäriksi. Ja jotain toistakin.

Itsehän tuikkasin lohen uuniin, kun on mun alaani. Toisin kuin toi leipominen.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Taas kävi sama outous, joku esitti mun forum-nimimerkkiä chatissä.
 
Ylös