Ihan selkeitä kyssäreitä noi mun mielestä oli, vai olenko mä taas maanantaina päissäni?Mitä se Heinäluoman paksu-poika höpisee?
Ihan selkeitä kyssäreitä noi mun mielestä oli, vai olenko mä taas maanantaina päissäni?Mitä se Heinäluoman paksu-poika höpisee?
Maanantaikännit, mahtava idea!Ihan selkeitä kyssäreitä noi mun mielestä oli, vai olenko mä taas maanantaina päissäni?
KORKKI KIINNI!Maanantaikännit, mahtava idea!
Moon ulkoistanu noi runkkaushommat jo vuosia sitten. Suosittelen sullekin.Etkö voisi pyytää hoitsua kädelle, niin ei itse tarvitsisi?
Jaahas, sä leikkaat naapurin ukon pensasaidan ja se....Moon ulkoistanu noi runkkaushommat jo vuosia sitten. Suosittelen sullekin.
Kyllä. Sen vaimon pensaan.Jaahas, sä leikkaat naapurin ukon pensasaidan ja se....
Juu, siellä pelasin munat vaahdossa.Kaupan hyllyllä, vai missä?
Itse olen ollut Flush & Gon onnellinen käyttäjä jo viime viikon alkupuolelta asti!Juu, siellä pelasin munat vaahdossa.
Hmm, mitenkäs? En nyt parin sekunnin testillä erikoisempia eroja huomaa.Operan uusi versio on pilannut Guuggelin kuvahaun. Joutunee kohta taas harkitsemaan Chromea.
Varmaankin viemäriputkessa.Kaupan hyllyllä, vai missä?
Onko yhteinen pänikkä vai molemmilla oma 25 litran satsi. Jos jälkimmäinen niin voitte kehittää hommasta kilpailun. Ja jos jossain kysytään harrastuksista niin voit kertoa tekeväsi naapurin kanssa kilpaa kotiviiniä.Tärskäytettiin naapurin kanssa 25l kotiviintä käymään. Tästä on tuleva elämäni syksy!
Hällä ei ollut omaa pönttöä. Yhteinen satsi siis. Mutta voidaan ja aiotaan kyllä juoda se kilpaa.Onko yhteinen pänikkä vai molemmilla oma 25 litran satsi. Jos jälkimmäinen niin voitte kehittää hommasta kilpailun. Ja jos jossain kysytään harrastuksista niin voit kertoa tekeväsi naapurin kanssa kilpaa kotiviiniä.
Mulla näkyy hakutuloksissa pelkät kuvat (ja nekin eri kokoisina, joka saa aikaan melko sekavan ilmeen). Täytyy viedä hiiri kuvan päälle, että näkee url:n ja koon yms. Liekö jostain asetuksesta kiinni? Mulla on versio 11.50. Testasin IE:llä, ja sillä näkyy kuvan tiedot kuvan alla kuten ennenkin.Hmm, mitenkäs? En nyt parin sekunnin testillä erikoisempia eroja huomaa.
Tosta sun sosioekonominen nousu saa ihan uutta jyrkkyyttä. Tohon kylkeen kotikaraookket niin on ehdoton bailu meininki.Tärskäytettiin naapurin kanssa 25l kotiviintä käymään. Tästä on tuleva elämäni syksy!