Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Joskus jotkut voivat olla vain vaan niin ärsyttäviä. ja nyt mä ja Kurski ollan sopimassa jotain tappelua chatissä.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Tekis mieli postata replyjä ihan urakalla, mutta ei vaan oo mitään kirjoitettavaa.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Minkä takia joka ikisessä mehupurkissa pitää nykyään olla jonkinlainen avaus- ja sulkumekanismi? Niinkuin näissä esimerkkikuvan mukaisissa.

Nuo pyörokorkilliset ovat vielä jotenkin siedettäviä, mutta tuo toinen malli on raivostuttava. Siitä ei kannata juuri juoda suoraan purkista. Sehän tässä mättää, Jos juot, niin terävä muovireuna riipii ylähuulen sisäpinnan. Eli on pakko käyttää lasia.

Ennenvanhaan, aikana jolloin monet asiat olivat oikeasti paremmin, mehupurkin sai taittamalla ja repäisemällä auki. Siitä oli hyvä ryypätä, ei mennyt huulet ruvelle pehmeätä pahvia vasten ja purkki tyhjeni pohjia myöten paremmin.

Tuota, mikä estää avaamasta sen paketin vanhaan malliin ja jättää muovirööri avaamatta? Eihän niissä toki nykyään ole sitä repäisykohtaa, mutta ainakin omassa keittiössäni sakset ovat jääkaapilla seisoessa käden ulottuvilla.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mutta jos sakset on saumatussa muovipakkauksessa?
Käyttövalmis rälläkkä lonkalta kotelosta ja kyytiä muovikuorelle. Itse kannan rälläkkääni aina päällä. Välillä istuessa vähän reittä rapsii, mutta ei se mitään. Puhukaa muuten kovempaa, en kuule kun toi rälläkkä huutaa.
 
Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Saumattujen muovipakkausten avaamisen kanssa on oma tekniikkansa. Se on ihan helppoa ja aukeavat kevyesti kuin leikitellen, kun vain tietää miten. Kerron sen kohta seikkaperäisin kuvin havainnollistaen. Tällä on tehty monta ihmistä iloiseksi. Hetkinen.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kommentoikaas joku tonne Mestarijuuseri -osakkeeseen, kun mua ottaa aivoon nähdä oma postaus aina ylimmäisenä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Noihin muovipakkausiin liittyen niin oon ite aukassu ne omaamallani erittäin terävällä puukolla (Lahjaksi sain, yks Timppa teki ite). Kun saa vähän alulle niin se leikkaa ihan hyvin. Siinä on suuri vaara sormienkin vähenemiseen ja itsensä viiltelyyn, mutta toistaseksi olen välttynyt niiltä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ei taida sellanen hieho, NHL:n reaalitapahtumiin perustuva verkkopeli-jääkiekko-managerointiskaba olla enää hengissä?
Olisko ollu smallworld.com tjsp.

Olis svoinu kasata joukkueen taas vuosien jälkeen, mutta ei löydy enää sitä lain.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ei taida sellanen hieho, NHL:n reaalitapahtumiin perustuva verkkopeli-jääkiekko-managerointiskaba olla enää hengissä?
Olisko ollu smallworld.com tjsp.

Olis svoinu kasata joukkueen taas vuosien jälkeen, mutta ei löydy enää sitä lain.
Samaa etsiskelin. Joku rotohog, tai sinne päin oli vielä viime vuonna hengissä. Sitä ennen sporting news. Jää pelaamatta. Oli syy tarkastaa tulokset ja tilastot aamuisin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Huomenta!

Hieno homma. :doubtful: Taaskaan ei tv-kanavia löydy. Olisin laittanut vapaat harjoitukset taustahälyksi.
 
Ylös