Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Abivaatteissa olis nyt vaihtoehtoina joko erilliset huppari+verkkarit tai sitten OnePiece. Jotenkin toi OnePiece kutkuttais...
Mä luulen että se tarkottaa ympärileikkausta.Onks onepiece sama kuin stringit? En kyllä suosittelis tolla vartalolla :ahem:
Onko yllätys, noh ei. Kyllillä päivän liikkuskellessa voin kertoa että tuuli riepotteli.Täälläkin on kuulemma satoja talouksia nyt ilman sähköä. Radiossa kerrottiin tiedoksi niille, joilla sähköt ovat poikki. Hyvä, että saavat tietoa.
No takuulla: tulit tietysti kotiin kartonki taskussa ja hoit että hei rakas Kylli, vaikka vaimosi nimi on Tuuli.Kyllillä päivän liikkuskellessa voin kertoa että Tuuli riepotteli.
Kutkuttaa varmaan niitä sun naispuolisia luokkatovereitaskin siinä vaiheessa, kun OnePieceen pukeutuneena hiffaavat, että alkoholihan kusettaaAbivaatteissa olis nyt vaihtoehtoina joko erilliset huppari+verkkarit tai sitten OnePiece. Jotenkin toi OnePiece kutkuttais...
http://onepiece.com/shop/category/view:1Onks onepiece sama kuin stringit? En kyllä suosittelis tolla vartalolla :ahem:
(siinä muuten vetoketju aukeaa kahdesta päästä...)Kutkuttaa varmaan niitä sun naispuolisia luokkatovereitaskin siinä vaiheessa, kun OnePieceen pukeutuneena hiffaavat, että alkoholihan kusettaa
Olet käynyt Mustissa & Mirrissä :ahem:Saamani sähköpostin perusteella olen liittynyt Royal Canin-klubiin ja olen tuotteistaan kiinnostunut. Mukava tietää itsekin tuollainen asia.
Itse lähtisin mieluummin Komet:in treeneihinHuomenna olis Meteors-keikka :alppu:
näin olin!Yksi forumin vouhoista on näköjään Stadionilla katsomassa jalkapalloa. Näin ainakin viestittelihe hän.
Paljollako Ruåtsi voitti?Jalkapallo - tyhmin peli ikinä!
Anteeksi vain, en polta nykyään. Ajat ja vuodet ovat vierineet.No takuulla: tulit tietysti kotiin kartonki taskussa ja hoit että hei rakas Kylli, vaikka vaimosi nimi on Tuuli.
Mie voitin peliautomaatista, ilman muiden suostumustakin tänään 86€.Ja taas tuli postia:
Onnittelut! Olet voittanut lahjakortti 5 EUR pelata meidän kaikkien
peliautomaateista!
Piffaatko loppuillan?Mie voitin peliautomaatista, ilman muiden suostumustakin tänään 86€.