Tää on kurskiltakin aikoinaan kuultu ja se on nykyään täysi alkkis. Sitä tää foorumi tekee.:nope:MINÄ EN ALKOHOLIIN KOSKE, MINKÄ TAKIA SE EI MENE JAKELUUN?????
Tää on kurskiltakin aikoinaan kuultu ja se on nykyään täysi alkkis. Sitä tää foorumi tekee.:nope:MINÄ EN ALKOHOLIIN KOSKE, MINKÄ TAKIA SE EI MENE JAKELUUN?????
Mikä meni ohi?:doubtful:Hei se on tapahtunut, ohi meni niin että hujahti. Onnittelut.
Yks forumille lähes 30 postausta päivässä spämmäävä tyyppi meni ohi mun 10 vuoden kommenttisaldosta. Oletin että se olisi tosin tapahtunut nopeammin, mutta ilmeisesti tässä oli jotain viime hetken hyytymistä.Mikä meni ohi?:doubtful:
Josko kerrankin jotain, jahka nyt kerrankin on lusikka oikein päin kädessä.Uijui, näyttää hyvältä. Tuleeko tästä paras formulamanagerointipeli sitten Grand Prix Managerin? :ahem:
Puhutko sä kenties musta?Yks forumille lähes 30 postausta päivässä spämmäävä tyyppi meni ohi mun 10 vuoden kommenttisaldosta. Oletin että se olisi tosin tapahtunut nopeammin, mutta ilmeisesti tässä oli jotain viime hetken hyytymistä.
Liekö kohmelo iskenyt?
Mistä niin päättelet?Puhutko sä kenties musta?
No ku.. no siis ku... en saa sitä lausetta ulos... juu moikka... unohda.Mistä niin päättelet?
Eiku kirjoitti.Puhutko sä kenties musta?
Tosi hauskaa.Eiku kirjoitti.
Laatu korvaa määrän :ahem:Yks forumille lähes 30 postausta päivässä spämmäävä tyyppi meni ohi mun 10 vuoden kommenttisaldosta. Oletin että se olisi tosin tapahtunut nopeammin, mutta ilmeisesti tässä oli jotain viime hetken hyytymistä.
Liekö kohmelo iskenyt?
Olitko aikeissa aiheuttaa MAAILMANLOPUN! Löytyikö niitä tuntemattomia hiukkasia?Kotona viimein viikon CERNin ja Geneven matkan jälkeen. Jos nyt vois viimein olla kotona enemmän kuin kerran viikossa.