Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Kävin vilkaisemassa F1-valokuvia -ketjua. En taida toista kertaa käydä. Pikkasen menee aikaa kun ensin odottelee, että kaikki kuvat aukeaa ja vissiin vielä pidempään (syystä tai toisesta), että sieltä pääsi pois. Onko siellä olevissa kuvissa jotain muutakin pointtia kuin se, että ne liittyvät F-ykkösiin (kuvissa joko F1-autoja, F1-kuskeja tai tallien henkilökuntaa)? Vissiin haskoja eivät ainakaan ole, kun niille kuville on oma ketju.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Kävin vilkaisemassa F1-valokuvia -ketjua. En taida toista kertaa käydä. Pikkasen menee aikaa kun ensin odottelee, että kaikki kuvat aukeaa ja vissiin vielä pidempään (syystä tai toisesta), että sieltä pääsi pois. Onko siellä olevissa kuvissa jotain muutakin pointtia kuin se, että ne liittyvät F-ykkösiin (kuvissa joko F1-autoja, F1-kuskeja tai tallien henkilökuntaa)? Vissiin haskoja eivät ainakaan ole, kun niille kuville on oma ketju.
Samaa olen minäkin fundeerannut, kun kaikki kuvat ovat n. kolmesta eri lähteestä, siis ihan suoraan sieltä netistä linkitettynä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olen kuullut sanottavan, että F1-forumin Vapaa keskustelu syöpi kaistaa kaikkine ilmiöineen ja kytköksineen, mutta luulisin myös tuon ko. kuvatojckin käyttävän myös hyväksi vapaata kaistaa.

Toki se on vaan pikkuinen yksittäinen tojckonen asiapuolella, mutta kuitenkin...
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18422
Onko siellä olevissa kuvissa jotain muutakin pointtia kuin se, että ne liittyvät F-ykkösiin (kuvissa joko F1-autoja, F1-kuskeja tai tallien henkilökuntaa)?
Sitä pitää kysyä toikin perustajalta -> really?
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Olen kuullut sanottavan, että F1-forumin Vapaa keskustelu syöpi kaistaa kaikkine ilmiöineen ja kytköksineen, mutta luulisin myös tuon ko. kuvatojckin käyttävän myös hyväksi vapaata kaistaa.

Toki se on vaan pikkuinen yksittäinen tojckonen asiapuolella, mutta kuitenkin...
Eihän se kaistaa syö, jos ne kuvat on img-tageilla liitetty, eikä liitetiedostoina. Kai.

Tämä siis mun tietämyksen mukaan. Voin olla väärässäkin.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Eihän se kaistaa syö, jos ne kuvat on img-tageilla liitetty, eikä liitetiedostoina. Kai.

Tämä siis mun tietämyksen mukaan. Voin olla väärässäkin.
Kai jokaisen merkin kirjoittaminen syö aina kaistaa, ja img-täggäyksissä on niitä merkkejä aika lailla. Tämä sitten potenssiin 251.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Eihän se kaistaa syö, jos ne kuvat on img-tageilla liitetty, eikä liitetiedostoina. Kai.
Tosi on.

Kuten oldez on jo esittänyt, kaistankäytön kyllä saa kuriin melko yksinkertaisesti ja se lienee sivuseikka sen rinnalla, ettei Antti saa sivustoa kannattamaan. Uskollisimpien käyttäjien kukkaro on toki tällöin loogisin ratkaisu.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Tosi on.

Kuten oldez on jo esittänyt, kaistankäytön kyllä saa kuriin melko yksinkertaisesti ja se lienee sivuseikka sen rinnalla, ettei Antti saa sivustoa kannattamaan. Uskollisimpien käyttäjien kukkaro on toki tällöin loogisin ratkaisu.
Sanoisin että helpoin ratkaisu. Loogisin ratkaisu olisi tehdä muutoksia niin että sivustosta saa tuottavan.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Tuastapa tuli mieleen, että kuuntelin eilen Nikki Sixxin SIXX:A.M:n "Heroine Diaries". Sieltä löytykin sitten aika helvetin monta osumaa :eek!::eek!::D

Tarttis lukee se samanniminen kirjakin joskus, mieluummin aika pian, kun nyt vauhtiin päästiin.

Enivei, varsin synkeissä tunnelmissa mentiin, esim: http://www.youtube.com/watch?v=SSyMSkbIHiA ja http://www.youtube.com/watch?v=ccwIRMCnrEs

Kuolleista noussu kundi muuten, jouluaatonaatttona -87 ehtivät yliannostuksen seurauksena julistaa kundin kuolleeksi, mutta elpyi sitten yllättäen parin minuutin jälkeen saamansa adrenailiipistoksen voimasta.

Mistäkö asiasta innostuin? No siitä, että joskus teininä diggasin Mötley Crüestä kuin hullu puurosta, sitten menikin parikytävuotat niin, että ihmettelin miten tommosesta paskasta on voinnu koskaan digata ja nyt yllättäen salilla havaitsin, että Mötiköillähän on perhana kasapäin biisejä, jotka ovat aivan saatanan hyvää treenimusaa, esim. nyt vaikka Kickstart my Heart, joka muuten syntyi juuri tuon sydämeen saadun adrenaliinipistoksen innoittama. 6:45 kohdalla saa sitten bassokin kyytiä. Lets rok hei!

Huomenna vuorossa Matti ja Teppo!
Tuo Sixxin -87 joulukokemus olisi kohtalaisen karu jo sellaisenaan, mutta yhtä huonostihan herralle oli käydä jo vuoden -86 ystävänpäivänä ("Valentine's in London, found me in the trash") Hammersmithin tapauksessa. Andy McCoy seuranaan tehty heroiinin etsintäreissu päättyi Sixxin osalta roskikseen kun mies oli ensin saanut maistaa peräpallomailaa.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tuo Sixxin -87 joulukokemus olisi kohtalaisen karu jo sellaisenaan, mutta yhtä huonostihan herralle oli käydä jo vuoden -86 ystävänpäivänä ("Valentine's in London, found me in the trash") Hammersmithin tapauksessa. Andy McCoy seuranaan tehty heroiinin etsintäreissu päättyi Sixxin osalta roskikseen kun mies oli ensin saanut maistaa peräpallomailaa.
Nyt päänuppi lataa yhtä vanhaa juttua..... tik-tik-tik-tik-tik-tik.... moment-moment...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nyt päänuppi lataa yhtä vanhaa juttua..... tik-tik-tik-tik-tik-tik.... moment-moment...
Tää on just tätä kun nuo Ranualaiset päästetään ihmisten sekaan niin tällaista tarinaa niiltä puskee. Ihan just olen valmiina kirjoittamaan lähetteen tykö Kapteeni Öljyn, Albert Tsysbänin ja Howmanyroadmustamanwalkdownin. Sinne alle sillan. Aaaallleee ssiiiillllaaan, vaaarooovasti tonttujoukko vääkiii , kunnooon väääkii...
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Tää on just tätä kun nuo Ranualaiset päästetään ihmisten sekaan niin tällaista tarinaa niiltä puskee. Ihan just olen valmiina kirjoittamaan lähetteen tykö Kapteeni Öljyn, Albert Tsysbänin ja Howmanyroadmustamanwalkdownin. Sinne alle sillan. Aaaallleee ssiiiillllaaan, vaaarooovasti tonttujoukko vääkiii , kunnooon väääkii...
Sentäs mua ei mainittu, vaikka olenkin samassa hoitolassa. Ihanaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Sentäs mua ei mainittu, vaikka olenkin samassa hoitolassa. Ihanaa.
No jos et ittees tuosta Tonttujoukosta tunnista niin oot kyllä vähän joku. En millään pahalla mutta.

Mä en tunnistanu.

Se johtui ehkä siit.... No nyt meillä on langan päässä Ämteeveekolmen toimittaja Timo Pulkkinen! Timppa, mites siellä varikolla?
- Timppa: Osku mulla ois Heikki tässä.
- Heikki: Osku, mulla ois Timppa tässä
- Erkki: Mulla ois.
- F1-Forum: Ei muuten oo.
- JusbOil Howdy: b?j"h&ty/z`d....=gqw!
- Vapaan älyköt(*): Noin niinkuin voisittekos jo, kiitos!

(*) Esim. burb ja muut herrasmiehet, joiden kiitettävät päivällispöytätavat ovat vailla vertaansa. Ja muutenkin ovat niinku jees.
 
Ylös