Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Tulipa käveltyä koiran kanssa pitkä matka Suonenjoen rantaa pitkin. Aivan mahtavan hieno ilma ja lämmin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Putsasin auton sisältä ja päältä ja nyt olen ihan naatti. On minulla nyt kyllä puhdas autokin. :ahem:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Il Tempo Gigante sanoi:
Kuultiinko tanssitilaisuudessa kappale nimeltä Perutaan häät ?
Kuultiin. Joku Annen pikkusiskoista myös lauleli muutaman kipaleen.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mulle iski nyt pieni päänvaiva. Nimittäin ne huomiset 70-vuotisjuhlat.

Pitäiskö mun sittenkin pitää huomenna puhe papalle?
Kun mä olen aina ollut aika lailla papan tyttö ja silleen... Nykyäänkin voi kokeet hyvin jäädä näyttämättä vanhemmille, mutta isovanhemmille ne yleensä kiikutan (ainakin, jos on hyvin menny :D ), joskin ehkä pienen palkinnon toivossa... :rolleyes: . Kun asuvat viellä tossa 100 metrin päässä samassa pihassa tavallaan, on aika paljon tullut oltua noin muutenkin heidän tykönään.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
S.A sanoi:
Mulle iski nyt pieni päänvaiva. Nimittäin ne huomiset 70-vuotisjuhlat.

Pitäiskö mun sittenkin pitää huomenna puhe papalle?
Kun mä olen aina ollut aika lailla papan tyttö ja silleen... Nykyäänkin voi kokeet hyvin jäädä näyttämättä vanhemmille, mutta isovanhemmille ne yleensä kiikutan (ainakin, jos on hyvin menny :D ), joskin ehkä pienen palkinnon toivossa... :rolleyes: . Kun asuvat viellä tossa 100 metrin päässä samassa pihassa tavallaan, on aika paljon tullut oltua noin muutenkin heidän tykönään.
Ehdottomasti pitää pitää. :ahem:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Pidin sitten puheen, jossain määrin ennakkoon mietityn. Ihan hyvin se meni, sain välillä ihmisetkin nauramaan. :) Mutta kyllä lopussa oli kyynel silmässä sekä minulla, että papalla.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Leikkasin parikymmentä herukkapensasta, kymmenkunta pensasta ja siperianhernepensasaita jäivät vielä leikkaamatta! :dunno:
Niin ja eilen siivottu mökki.... Jos vaikka vieraita kävisi....:p
 

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Jahas ilmeisesti yövierasta tulossa... täytynee kaivaa toiset petivaatteet esiin.
 
Ylös