Mä sain eilen melkeen turpaani. Jumalaut että on herkullinen krapula päällänsä.burb sanoi:Oikeesti! Sain numeron, johon tekis mieli heti soittaa!
Heti huomenna! Tai heti nyt! AAAAAAARGH!!!
:ahem: :ahem: :ahem:
Mä sain eilen melkeen turpaani. Jumalaut että on herkullinen krapula päällänsä.burb sanoi:Oikeesti! Sain numeron, johon tekis mieli heti soittaa!
Heti huomenna! Tai heti nyt! AAAAAAARGH!!!
:ahem: :ahem: :ahem:
Täällä pyritään olemaan blueshengessä mukana, niin paljon kuin se vaan on mahdollista. Joliet Jake rules !!!Vesku sanoi:Oli aika kaivaa musta nahkaliivi komerosta, tällä kertaa keltainen paita ja menoksi paikalliseen. Dave Lindholm musisoi, toivottavasti blues- ja rokkipohjalta! :thumbup:
Alter egoni olisi taas tänään Blues Brothersin Jake! :thumbup: :thumbup:
Heh! Meidänkin pimua käytettiin juuri kevätpesulla. Nyt se tormailee ympäriinsä ihmeissään. Huomenna kelpaa mennä ulos puhtoisessa turkissa. :ahem:Micael sanoi:Leevi on tänään pesty ja huuhdottu isossa puupaljussa. Shampoota meni kaksi purkillista "Erittäin Hienoa" ja jotain turkinhoitoainetta yksi purkillinen. Kyllä on koiran turkki nyt taas upeassa, lähes näyttelykunnossa..
On muuten ihan vakio, että vaikka se turkki puistellaan kuivaksi ulkona, niin aina siihen jätetään vaikka ihan vaan kiusallakin se viiminen pyristys sinne tupaan ja telkkarin kohdalle.Olga sanoi:Heh! Meidänkin pimua käytettiin juuri kevätpesulla. Nyt se tormailee ympäriinsä ihmeissään. Huomenna kelpaa mennä ulos puhtoisessa turkissa. :ahem:
Meilläkin koirat pitäisi pestä - viimeistään ennen Oulun näyttelyä teepolilla :ahem:Olga sanoi:Heh! Meidänkin pimua käytettiin juuri kevätpesulla. Nyt se tormailee ympäriinsä ihmeissään. Huomenna kelpaa mennä ulos puhtoisessa turkissa. :ahem:
:nope:312T4 sanoi:Meilläkin koirat pitäisi piestä - viimeistään ennen Oulun näyttelyä teepolilla :ahem:
:nope:Räkä sanoi::ahem:
Mulla oli kahdeksan numeron Kenossa viis oikeen. Eihän sillä saanut just mitään.Mr Natural sanoi:Olipas lähellä etten tullut lottovoittajaksi: kolme numeroa napsahti just kohdalleen, loput meni harmittavasti viereen.
Oma rivini: 2 6 18 21 24 29 32
voittorivi: 4 8 18 21 23 27 32
Kuultiinko tanssitilaisuudessa kappale nimeltä Perutaan häät ?S.A sanoi:Sain Anne Mattilan nimmarin! :thumbup:
Kiitos :alppu:S.A sanoi:Hyvin vei, ei siinä mitään.