Soli tuoppi olusta vainen. Pisti väsyttämään :frown:kouvotsvoni sanoi:Siideri kutsuu :alppu:
NE on pistäny sun koko kämppäs täyteen valvontakameroita ja mikrofoneja ja NE tekee ton ihan vaan saadakses sut pois tolaltas ja tekemään ratkaisevan virheen. NE vainoo sua!Ylen Sankia Priha sanoi:Mikähän vittu siinä on että aina kun mä oon suihkussa, saunassa tai paskalla niin ovikello tai puhelin soi.. :doubtful:
Taas NE! Pärkkele eikö täällä saa keskivertovirkamies edes paskoa rauhassa?! Nyt otti ohrakyrsä..OoPee sanoi:NE on pistäny sun koko kämppäs täyteen valvontakameroita ja mikrofoneja ja NE tekee ton ihan vaan saadakses sut pois tolaltas ja tekemään ratkaisevan virheen. NE vainoo sua!
Just tota NE toivoo sun tekevän, koska NE tietää ettet sä millään pysty löytämään kaikkia ellet hajoita koko taloa!Ylen Sankia Priha sanoi:*hajoittaa paikkoja löytääkseen ja tuhotakseen kamerat ja mikrofonit*
*hajoittaa koko talon*OoPee sanoi:Just tota NE toivoo sun tekevän, koska NE tietää ettet sä millään pysty löytämään kaikkia ellet hajoita koko taloa!
NE käyttää viimeistä teknologiaa sekä implantaatteja... :eek!:Ylen Sankia Priha sanoi:*hajoittaa koko talon*
Eissaatana on kyllä hyvin piiloitettu kamerat ja mikrofoonit.. :doubtful:
Jos tämmönen peli ei lopu niin mie käytän kohta attentaatteja..OoPee sanoi:NE käyttää viimeistä teknologiaa sekä implantaatteja... :eek!:
NIMENOMAAN JUURI SITÄ NE TAHTOO! :eek!:Ylen Sankia Priha sanoi:Jos tämmönen peli ei lopu niin mie käytän kohta attentaatteja..![]()
Olis kait sitä ny helpompiaki keinoja saada hengen pois iteltään.. :doubtful:OoPee sanoi:NIMENOMAAN JUURI SITÄ NE TAHTOO! :eek!:
Olis, mutta ei noin viihdyttäviäYlen Sankia Priha sanoi:Olis kait sitä ny helpompiaki keinoja saada hengen pois iteltään.. :doubtful:
NoseOoPee sanoi:Olis, mutta ei noin viihdyttäviä![]()
Mä en muuten vieläkään tiedä mistä toi nose tai nse tuleeYlen Sankia Priha sanoi:
Kappas, imaisimpa tossa just ittekkin kupillisen nespressoa :ahem:burb sanoi:Otin perjantain kunniaksi pari kuppia kahvia ja nyt hikoilutta ja vapisuttaa.
Kunhan tästä tokenen niin en enää ikinä...
Touho on Acen 'kemistityttö'? :doubtful:kouvotsvoni sanoi:Nyt viikoksi eroon kaikesta foorumiin liittyvästä (paitsi Acesta :wink: )