Lisää pirusti käppyröitä väliin, joista toteat sitten, jotta kuten oheisesta kaaviosta havaitsemme..., niin sulla on hetkessä 20 sivua.vermula sanoi:Tutkielmassani on jo kahdeksan sivua tekstiä :thumbup:
Lisää pirusti käppyröitä väliin, joista toteat sitten, jotta kuten oheisesta kaaviosta havaitsemme..., niin sulla on hetkessä 20 sivua.vermula sanoi:Tutkielmassani on jo kahdeksan sivua tekstiä :thumbup:
Yks ensteks hyvimpiä toikkeja eva. :ahem:NotShee sanoi:Loistava toikki. :thumbup: :thumbup:
Moe Szyslak sanoi:Johtuen Micaelin DSG-vittuilusta, Ruupenit ei ilmesty toistaiseksi. :mad_old:
Kiittäkää siis sitä. :tongue:
Taitaa jäädä Nürrenkin Ruupenit laukasematta. :mad_old:Micael sanoi:
No johan on,,, :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Taitaa jäädä Nürrenkin Ruupenit laukasematta. :mad_old:
a) Sebastian BachMicael sanoi:No Johan on,,, :doubtful:
Oikein! :thumbup:Moe Szyslak sanoi:a) Sebastian Bach
b) Ludwig Runeberg
c) nyt on markkinat
Tulipas tuosta mieleen lyriikkaa: "Katson autiota hiekkarantaa, ajatukseni mun kauas kantaa, täällä minä sinun kanssas kerran olla sain, kahden vain." *sniff*vermula sanoi:Taivaanrannassa aivan kirkkaanpunainen aurinko :eek!:
Tuli tämäkin sitten noin 6 tunnin vääntämisen jälkeen valmiiksi tänään päivällä. Sattu käymään hyvä säkä kun ton palkin muodon ja poikkileikkauksen määräsivät opiskelijanumeron kaksi viimeistä numeroa siten, että ton tehtävän suhteen oli 100 erilaista vaihtoehtoa. Yhen kaverin kanssa väännettiin noita niska limassa ja sitten siihen pamahti semmonen ihan siro neiti siihen viereen jolla sattu oleen täsmälleen samanlainen tehtävä kuin mulla. Tuli sitten sen kanssa tehtyä se loppuun. Jos tunnustautuisin kusihousunörtiksi, niin voisin melkein väittää kyseessä olleen ihan ehdan NSE:n!!! :eek!:Vilperi sanoi:Nyt tarvis tehä tommonen lujuusopin harkkatyö, mutta kun ei tunnu irtoavan noiden hyperstaattisten suureiden kanssa nyt olleskaan. :nope:
Onneksi olkoon, tyttökaveri -> kihlattu -> avopuoliso.kouvotsvoni sanoi:Kohta lähteä tenttiin ja sieltä kämpän irtisanomisen jälkeen Jyväskylään tyttökaverin luo kesälomaa viettämään viikoksi. Sitten seuraavana viikonloppuna oltava kaverin synttäreillä ja sitten opinto-ohjausta seuraavalla viikolla. Sen jälkeen viikonloppuna äitienpäivänä lähteä kotiin tai mummolaan ja sieltä taas Jyväskylään pariksi viikoksi. Sieltä viikonlopuksi "kihlatun" paluujuhliin Kuopioon ja sitten taasen kuun vaihteessa pitää roudata kamppeet Jns:n kävelykadulla sijaitsevaan kaksioon. Katsoo tuleeko tulevasta kämppiksestä sitten vielä "avopuoliso" vai mitä Kela sitten päättäneekään Sen jälkeinen vko meneekin pääsykokeitten parissa (sosiologia ja yhteiskuntapolitiikka). Muuttopuuhien ja pääsykokeitten jälkeen jääkin vko aikaa pallota Jyväskylässä ennen Provinssirokkiloihin lähtöä ja sitten onkin taasen jo Ukon Juhla ja ja..siinähän tuo kalenteri kokonaisuudessaan.
mä kuvittelin koko ajan, että kyse on erillisistä ihmisistäS.A sanoi:Mun mielestä olisi tavallaan hauskaa, kun kouvolla olisi sekä tyttöystävä, kihlattu ja avopuoliso...
Niinhän onkin kyse... Mutta vielä kouvon tilanne ei ole se, että sillä olisi kaikki kolme samaan aikaan.Mutku sanoi:mä kuvittelin koko ajan, että kyse on erillisistä ihmisistä
Katsoo mikä on tilanne kesäkuun puolella, kun Kela antaa päätöksensä ja onko muuten pakka kasassa vai levinnyt :frank:S.A sanoi:Niinhän onkin kyse... Mutta vielä kouvon tilanne ei ole se, että sillä olisi kaikki kolme samaan aikaan.