Olga
.
Joo'o! Siihen saakka, kunnes kaikki playt on off.Mutku sanoi:Vieläkö Jokerit pelaa?
Joo'o! Siihen saakka, kunnes kaikki playt on off.Mutku sanoi:Vieläkö Jokerit pelaa?
DigguAJ sanoi:Itse asiassa siitä taisi näkyä heikossa valaistuksessa vain vähän kattoa. Loput oli veden alla. Pimeydestä kantautui sadattelua.
Samma här. Otin pienet neljän tunnin nokoset -> unirytmi sekaisin, jes! :jaska:Olga sanoi:Juuri nyt tuntuu, että se olikin typerää. :doubtful:
No onhan sulla koko viikonloppu aikaa ja itteasiassa koko maanantaikin, jolloin ei muut duunit häiritteOlga sanoi:Ihan vaan ilimotusluontosena asiana, että nyt on ressi ja ahistaa. On semmonen työ tekeillä, josta ei oikein saa kiinni mistään pain, kun on niin iso 'möykky'. :nope: Onneksi eilen vielä tuli kannustusta, että eihän ole unohtunut, että tiistaina pitää homma esitellä. :mad_old:
Et ole koskaan ajatellut sanoa:Olga sanoi:Ihan vaan ilimotusluontosena asiana, että nyt on ressi ja ahistaa. On semmonen työ tekeillä, josta ei oikein saa kiinni mistään pain, kun on niin iso 'möykky'. :nope: Onneksi eilen vielä tuli kannustusta, että eihän ole unohtunut, että tiistaina pitää homma esitellä. :mad_old:
Mä sanoin jo vuosia sitten. Sen jälkeen on ollu heleppo olla.Moe Szyslak sanoi:Et ole koskaan ajatellut sanoa:
Tee vittu itte esitelmäs? :doubtful:
Mä sanoin kanssa entiselle pomolle.KnowHow sanoi:Mä sanoin jo vuosia sitten. Sen jälkeen on ollu heleppo olla.
Miksi se sitten on nöyryyttävää jos neekeri ajaa ohitse? Kun allaan ei edes ollut mummopyöräJacques sanoi:Tänään koin duunimatkalla hiukan nöyryyttävän tilanteen kun neekeri meni musta Bianchilla ohitte.Siis mitä vit? Eikö ne yleensä aja mummopyörällä, joka sekin on varastettu? :/
Siis ei siis sillä että olisin mitenkään rasisti. Hienoa, että joku neekeri tietää hyvän päälle.![]()
Sossu ostanutJacques sanoi:Tänään koin duunimatkalla hiukan nöyryyttävän tilanteen kun neekeri meni musta Bianchilla ohitte.Siis mitä vit? Eikö ne yleensä aja mummopyörällä, joka sekin on varastettu? :/
Siis ei siis sillä että olisin mitenkään rasisti. Hienoa, että joku neekeri tietää hyvän päälle.![]()
ISONNA FONTTEJA NIIN ON VIELÄ ENÄMPIvermula sanoi:Tutkielmassani on jo kahdeksan sivua tekstiä :thumbup: