OoPee
Nuori ikäisekseen
NIIN MUTTA MITÄ SE NOSE TAI NSE NYT SIT TARKOITTAA?
Paitti nenää! :doubtful:
No katsos.. jaa, enpäs kerrokaan vielä vaan pidän miestä hetken jännityksessä..OoPee sanoi:NIIN MUTTA MITÄ SE NOSE TAI NSE NYT SIT TARKOITTAA?![]()
Haestakaa nyt..Ylen Sankia Priha sanoi:No katsos.. jaa, enpäs kerrokaan vielä vaan pidän miestä hetken jännityksessä..
![]()
Meillä ei ole täällä ollut tapana teititellä. Olemme sinuja kaikki. Tämä koskee tietenkin vain minua. Muut upseerit ovat asia erikseen.OoPee sanoi:Haestakaa nyt..![]()
Saa kyllä muut koristella komentopaikan korsun ympäristön kivillä!Ylen Sankia Priha sanoi:Meillä ei ole täällä ollut tapana teititellä. Olemme sinuja kaikki. Tämä koskee tietenkin vain minua. Muut upseerit ovat asia erikseen.
:doubtful:burb sanoi:Nose = No se. Vähän niinkuin keskustelun päättävä kuittaus, tyyliin "aha", "jasso, vae niin", "kuukke" tai "ite oot".
Ok, mä kuvittelin että nua on samoja asioita, toinen vaan lyhyemminNSE = Near Sex Experience, väännös Near Death Experiencestä. Ilmiö jonka sättilakkolaiset kokee nähdessään ihastuttavan naisen. Tai yleensä minkä tahansa naisen. Tai miehen, ovathan he korkean itsetunnon omaavia heteroita.
Onnea! Ostikko DSG:llä?Mossi Superstar sanoi:Jee, tuli uuden auton omistaja... Tästä lähtien ajetaankin saksalaisella laatu merkillä. Passat 1.8 t :thumbup:
:frown:Marcus Grönholm pysähtyneenä ek:lla, joutuu todennäköisesti keskeyttämään.
Hyvä sinä. Miten löysit?Jacques sanoi:Ei ehkä niin merkityksetön ilmoitus, mutta käväisin äsken Tosen haudalla.
En tiennyt että ralli oli alkanutkaan. Nyt se taitaa olla jo päättynyt :dunno:Mutku sanoi::frown:
kysyin ruunarilta sijainnin.Olga sanoi:Hyvä sinä. Miten löysit?
Toivo, ettei se tapaamasi nainen lue foorumia. Voisit vaikuttaa jotenkin säälittävältä viimeisten postaustesi valossa...burb sanoi:Jes!
Himputti! Hieno ilta! Olen onneni kukkuloilla!
Tapasin ihanan naisen! Jes! Olen äimän käkenä!
Gaaddamnit! Kuukke! Ylisanoja! Superlatiiveja!
Oikeesti! Sain numeron, johon tekis mieli heti soittaa!
Heti huomenna! Tai heti nyt! AAAAAAARGH!!!
:ahem: :ahem: :ahem: