No jopas! Muutaman kuukauden päästä kukaan ei muista edes sitä Queenin entisen lauleskelijan nimeäkään ja Montröössä jo pystytetään Adamille patsasta. Ja meijän Saulille pystytetään oma patsas ihan siihen perään."Koko Suomen kummipojasta" Adam Lambertista tullut ilmeiseti Queenin uusi solisti:eek!:
Muuten sama tyyli kuin Pyryfillä, mutta Pyryfillä on myös toisen käden peukalo mukana touhussa.Ennen käytin etusormi-keskisormi -yhdistelmää hiirelöintiin, mutta äsken huomasin laajentaneeni etusormi-keskisormi-nimetön -yhdistelmään.
Mun Gmailiin oli hakkeroitu Meksikosta. :doubtful: Vaihdoin siltä istumalta melkein kaikkien paikkojen salasanat.Jumalauta hakkeroineet Iranista Gmail-tililleni.
Sä voit muuttaa tilanteen ja ängetä anaaliisi erilaisia objekteja jo heti alkuun.Erijännä homma et hommat päätyy aina ennenpitkää siihen et mulla on peukku tai muu vastaava objekti rektaalissa.
Eräs terävä metallinen objekti on hyvä ensalkuun. Sitten vaan karttiradalle.Sä voit muuttaa tilanteen ja ängetä anaaliisi erilaisia objekteja jo heti alkuun.
Oletko ottanut liittymän käyttöön. Vasta sitten vissiin kuittaantuu, eli verkko kuittaa tiedon.Onse kivaa, kun posti hoitaa hommansa. Melkeen viikko siten (olisko ollu viime tiistaina) hain kirjattuna kirjeenä tulleen liittymäni postista, mutta oma.saunalahden mukaan kirje odottaa vieläkin noutoa.
Enpäs tiennytkään että toi mun puhelin oli SIM-lukittu... :wall:Oletko ottanut liittymän käyttöön. Vasta sitten vissiin kuittaantuu, eli verkko kuittaa tiedon.
Hyvä! :thumbup:Tiedoitin sähköpostiongelmasta henkilökunnalle sähköpostilla :thumbfh: :wall:
Ennakoivaa rektaalityöskentelyä. Hmm. Ei huono.Sä voit muuttaa tilanteen ja ängetä anaaliisi erilaisia objekteja jo heti alkuun.