PeePee
Team 107
Mun pitääkin alkaa kyselemään jatkossa sulta km-korvauksista kun muutun matkapelleksi.Tänään kotiin.\o/ Onkin tullut 6 päivässä yli 2000 km ajettua.:thumbfh:
Mun pitääkin alkaa kyselemään jatkossa sulta km-korvauksista kun muutun matkapelleksi.Tänään kotiin.\o/ Onkin tullut 6 päivässä yli 2000 km ajettua.:thumbfh:
Eipä tuossa ole kuin reilut puolet korvattavia. Kävin vkl Hangossa poikaa tapaamassa.Mun pitääkin alkaa kyselemään jatkossa sulta km-korvauksista kun muutun matkapelleksi.
miks noita nickejä pitää vaihdella jatkuvasti nickistä x nickiin y ja siitä nickiin x. En ymmärrä.jahas... racer x on tehnyt paluun
En kyllä ymmärrä... varsinkin kun vaihtaa huonompaan. Sulla oli sen sijaan ihan tervetullut nimenvaihdos. Avatar ei tosin ole kauhean hyvä.miks noita nickejä pitää vaihdella jatkuvasti nickistä x nickiin y ja siitä nickiin x. En ymmärrä.
Avatarta saa ehottaa ihan vapaasti. :thumbup:En kyllä ymmärrä... varsinkin kun vaihtaa huonompaan. Sulla oli sen sijaan ihan tervetullut nimenvaihdos. Avatar ei tosin ole kauhean hyvä.
Siggeboi -haulla google tarjosi tätä:Avatarta saa ehottaa ihan vapaasti. :thumbup:
Ollos varovainen, ettei oldez tule teillekin ja pumppaa kumeja täyteen mielialaasi parantaakseen.Mulla on parinkymmenen vuoden viiveellä paha mieli siitä, että Heartin laulaja Ann Wilsonia sorsittiin musiikkiviteoissa ylipainon takia . Mutta sirpakka on siskonsa ei siinä mitään.
Kieltämättä ei kovin montaa kokovartalo pätkää ole...Mulla on parinkymmenen vuoden viiveellä paha mieli siitä, että Heartin laulaja Ann Wilsonia sorsittiin musiikkiviteoissa ylipainon takia . Mutta sirpakka on siskonsa ei siinä mitään.
Mutta toi "kitaransoitto" on kyllä tosi mahtia .
Samoilla linjoilla. Sais sitä luntakin niin pääsis hiihtämään.Nyt sitä pakkasta ihan oikeesti