PeePee
Team 107
Mun pitääkin alkaa kyselemään jatkossa sulta km-korvauksista kun muutun matkapelleksi.Tänään kotiin.\o/ Onkin tullut 6 päivässä yli 2000 km ajettua.:thumbfh:
Mun pitääkin alkaa kyselemään jatkossa sulta km-korvauksista kun muutun matkapelleksi.Tänään kotiin.\o/ Onkin tullut 6 päivässä yli 2000 km ajettua.:thumbfh:
Eipä tuossa ole kuin reilut puolet korvattavia. Kävin vkl Hangossa poikaa tapaamassa.Mun pitääkin alkaa kyselemään jatkossa sulta km-korvauksista kun muutun matkapelleksi.![]()
miks noita nickejä pitää vaihdella jatkuvasti nickistä x nickiin y ja siitä nickiin x.jahas... racer x on tehnyt paluun
En kyllä ymmärrä... varsinkin kun vaihtaa huonompaan. Sulla oli sen sijaan ihan tervetullut nimenvaihdos. Avatar ei tosin ole kauhean hyvä.miks noita nickejä pitää vaihdella jatkuvasti nickistä x nickiin y ja siitä nickiin x.En ymmärrä.
Avatarta saa ehottaa ihan vapaasti. :thumbup:En kyllä ymmärrä... varsinkin kun vaihtaa huonompaan. Sulla oli sen sijaan ihan tervetullut nimenvaihdos. Avatar ei tosin ole kauhean hyvä.
Siggeboi -haulla google tarjosi tätä:Avatarta saa ehottaa ihan vapaasti. :thumbup:
Ollos varovainen, ettei oldez tule teillekin ja pumppaa kumeja täyteen mielialaasi parantaakseen.Mulla on parinkymmenen vuoden viiveellä paha mieli siitä, että Heartin laulaja Ann Wilsonia sorsittiin musiikkiviteoissa ylipainon takia. Mutta sirpakka on siskonsa ei siinä mitään.
Kieltämättä ei kovin montaa kokovartalo pätkää ole...Mulla on parinkymmenen vuoden viiveellä paha mieli siitä, että Heartin laulaja Ann Wilsonia sorsittiin musiikkiviteoissa ylipainon takia. Mutta sirpakka on siskonsa ei siinä mitään.
Mutta toi "kitaransoitto" on kyllä tosi mahtia
Samoilla linjoilla. Sais sitä luntakin niin pääsis hiihtämään.Nyt sitä pakkasta ihan oikeesti