kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Voin uskoo, varmaan menny lasolia enemmän kuin 10 pulloa.Kyl oli kova meno paikallises :alppu:
Voin uskoo, varmaan menny lasolia enemmän kuin 10 pulloa.Kyl oli kova meno paikallises :alppu:
Ei oo lasoliin tarvinnu koskea, kyllä aiva sieltä tiskiltä sai ihan rehtiä ainetta lasolin sijaan.Voin uskoo, varmaan menny lasolia enemmän kuin 10 pulloa.
Mikä puhelin? Mun Noksussa vastataan äänettömällä aivan samasta vihreästä luurista....Exä tossa soitteli eilisiltana. Oli äänettömällä, joten en osannu vastannu mutta kysyin viestillä että mitä kuuluu ja kuulumisia vaan ois vaihtanu.
Voi meillä olla eri exäkin.Mikä puhelin? Mun Noksussa vastataan äänettömällä aivan samasta vihreästä luurista....
Voi meillä olla eri exäkin.
Ei täällä foorumilla ainakaan ikärajaa ole.Jahas jahas mut sit bannattiin chatistä. Oliko syy si se, kun olen alaikäinen vaiko ei jäänee arvoitukseksi... No oli syy mikä tahansa tuli pikkasen puskista. Sinällään harmi ku ainoo tarkotus miks sinne oisin menny tänää olis ollu se, että olisin kysyny et olenko liian nuori tänne foorumillekkaan. No kysyn sen sitten tässä.. Olenko liian nuori tännekkin?
No chatisäkin ei viralllisesti sellasta ole..... kai. No minkäs voit olisi ihan mukava saada varmistus, et oliko syy banniin se, että olen alaikäinen? Jos oli niin pääsenkö si ku olen 18 vuotta niinm takasin?Ei täällä foorumilla ainakaan ikärajaa ole.
Et. On täällä Alppu, Jjusban ja Kapteenikin, ja niiden henkinen ikä yhteensä on alempi kuin sulla.Jahas jahas mut sit bannattiin chatistä. Oliko syy si se, kun olen alaikäinen vaiko ei jäänee arvoitukseksi... No oli syy mikä tahansa tuli pikkasen puskista. Sinällään harmi ku ainoo tarkotus miks sinne oisin menny tänää olis ollu se, että olisin kysyny et olenko liian nuori tänne foorumillekkaan. No kysyn sen sitten tässä.. Olenko liian nuori tännekkin?
Paljos mulla?Et. On täällä Alppu, Jjusban ja Kapteenikin, ja niiden henkinen ikä yhteensä on alempi kuin sulla.
Ihan hyvin.Paljos mulla?
Aijaa kiva kuulla, etten ole nuori tänne.Et. On täällä Alppu, Jjusban ja Kapteenikin, ja niiden henkinen ikä yhteensä on alempi kuin sulla.
Taitaa olla aika paljon harvinaisempi kuin kyseisen merkin urheiluautot, että älä turhaan nuin pienellä kirjoitaNäin tänään Lamborghinin
...traktorin
Myö näin keväällä viikon sisään Lambon, Ferrarin ja kaks Audi R8.Näin tänään Lamborghinin
...traktorin
Näin viime sunnuntaina Bugatin, Gumpertin, Wiesmannin, Koenigseggin, RUF:n ja muutaman muun urheiluauton samaan aikaan, ajamassa peräkkäin.Myö näin keväällä viikon sisään Lambon, Ferrarin ja kaks Audi R8.
Mutta nuo olivat ihan kaupungilla erikseen ajelemassaNäin viime sunnuntaina Bugatin, Gumpertin, Wiesmannin, Koenigseggin, RUF:n ja muutaman muun urheiluauton samaan aikaan, ajamassa peräkkäin.
No voi pahus. Sit mä hävisin tään retsostelun.Mutta nuo olivat ihan kaupungilla erikseen ajelemassa