Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Noube on pisnesmiehiä. Se tekee kaikki pimeenä!

Oli muuten kivifirman pitaja kayny Suomessa vuonna 1977. Sano, etta siellahan oli perkele kaikki sunnuntaisin kiinni!!! :D :D Kehu maata ja muisteli ilolla myos Norjan vuonoja (johon lahdettiin hanen mukaansa kuulemma laivalla... ja juu oikein... Tukholmasta :alppu: )
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
SSL

[03:45] * Stalinist rolls the dices for kouvotsvoni: 6 and 7 = .... IT'S 13!!?? What the hell.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Meni sitten aamuun hauskuuttaessa 15vuotiasta tyttöä
Toivottavasti tuo hauskuutus oli hassunkurisia ilmeitä, vitsejä, mehua, keksejä ja piirrettyjen katsomista dvd:ltä. :doubtful:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
HAUSKUUTUSTA tollot :jaska:
Kerroin vaan aamuyön vasyneessä euforiassa niin ihme juttua, että tämä nauroi jutuilleni vedet silmissä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Vanhemmat oli olleet Uumajassa sukuloimassa ja kalassa. Saaliiksi oli saaneet 130kg SIIKAA!!! Luotan että siitä lohkenee joku kilo mullekin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mietin lähtiskö huomenna Sohoon ja ostaisin hieromasauvan, jonka lähettäisin postissa jollekin kaukaiselle tytsylälle, joka kaipailee...
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
kouvotsvoni sanoi:
Mietin lähtiskö huomenna Sohoon ja ostaisin hieromasauvan, jonka lähettäisin postissa jollekin kaukaiselle tytsylälle, joka kaipailee...
Laita Capulle ja kirjota alle että "Laav, Jari". Nähään kumpi myöntää, Capu itte vai sen vaimo.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tulipahan kelju tunne äsken autoillessa ja uutisia kuunnellessa. Olin pari päivää sitten mielestäni kovinkin vakuuttavasti esittänyt asiantuntijaa ja radiossa sitten sanottiinkin asian olevan aivan toisin. Olin varma, että olen oikeassa, mutta en liikenteessä voinut sitä mistään tarkistaa, pieni epäilyksen siemen kuitenkin alkoi kalvaa mieltä. Ehdin kuulla saman uutisen vielä uudelleen, ennen kuin pääsin kotiin tarkistamaan. No, oikeassa olin, mutta veikkaanpa, että muutamilla 'asiakkaillani' tuli epäilevä olo, jos sattuivat tänäisiä uutisia kuulemaan. YÄK. Pystyn kyllä yleensä kivuttomasti myöntämään, jos olen väärässä, mutta tässä asiassa en halunnut olla väärässä.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Tuli tuosta Olgan jutusta mieleen, että Cityssä mainostetaan helppoa ja ilmaista tapaa päästä eroon vanhasta autosta. Eivät vain tumpelot toimittajat tunnut tajuavan, että nykyään autoista ei peritä kuluttajilta romutusmaksua, vaan vanhoista autoista pääsee helposti ja ilmaiseksi eroon täysin luvallisesti. T:nimim. kokemusta omaava :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Söin neljä reinpoun kaputsinokeksiä ja join iltakahvin. Ny mietin että mitä vittua tässä seuraavaksi.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Jos kaatuu niin kannattaa ennen ylösnousemusta pikkasen tsiigailla, ettei ihan lähimaastossa ole ketään kuikkimassa. Kusee hyvän tarinan.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Haudille tarkoitettu oikea kortti on jollakin pumtsipummilla. Koko sekaannus johtui ammattimaisen säätäjän ja häsäilijän onnistuneesta suorituksesta. Ulkomaankirjeenvaihtaja iski jälleen.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Vanhalla ryhmällä oli ryhmäilta eilen.

Oli kuulemma perseet kipeinä tänä aamuna. Varsin onnistunut ryhmäilta.
 
Ylös