burb
.
Kuka on kakki?Missä kakki on ?!?
Kuka on kakki?Missä kakki on ?!?
Mut positiivinen puoli tuossa on se, että osaat vilpittömästi ylistää niitä jotka osaavat. Tai ainakin näin on mun kohdalla.Minä en osaa laittaa ruokaa ja se hävettää minua kovasti .
Vuosaarta ajattelin. Mulla kun lähtee ajatukset yleensä karkailemaan epäolennaisuuksiin noissa äksön-pläjäyksissä. Mut joo, taidanpa lähteä.Mene kattomaan MI Haamurotokolla!
"Kakki" on "kaikki".Kuka on kakki?
Ei sittenkään. Väsyttää jo nyt, aikainen herätys. Kalsarikännit shampanjalla (kuohuviiniä se on oikeesti) ja tv alkoivat houkuttamaan. Samoin foorumi, Lumpparilla.Mut joo, taidanpa lähteä.
Olet rakas, niin rakas.Ei sittenkään. Väsyttää jo nyt, aikainen herätys. Kalsarikännit shampanjalla (kuohuviiniä se on oikeesti) ja tv alkoivat houkuttamaan. Samoin foorumi, Lumpparilla.
Lähe lähe! Yllättävän viihdyttäviä ovat elävät kuvat !Vuosaarta ajattelin. Mulla kun lähtee ajatukset yleensä karkailemaan epäolennaisuuksiin noissa äksön-pläjäyksissä. Mut joo, taidanpa lähteä.
Olipa ikävästi sanottu .Lumis: nyt näppis sulki. Alkaa olla romillet aika katossa.
Tylsimys menee itte sänkyyn siitä!Lumis: nyt näppis sulki. Alkaa olla romillet aika katossa.
No Paula valitsi kyllä väärin nyt.Mitä vitun kaanonissa luirutusta tuolla Voicessa luirutetaan??!? En ole ollenkaa viihdyttynyt nyt !
Ja oksettaa...
Eiks se oo aika samanlainen kuin Nova.Mitä vitun kaanonissa luirutusta tuolla Voicessa luirutetaan??!? En ole ollenkaa viihdyttynyt nyt !