Anteeksi. :frown:Ria on parsa!
Te muut olitte ihan hyödyttämiä ja eitoitte asiiä ihan spormin suussa kun olisin kaivanuut apua!
Nyt kirjoitan sähköpostin tilastotieteestä.
Sinä petitn minut markoj!Anteeksi. :frown:
Noku yksMsa soitti just, enkä enkä kykne sättimään ja puhumaan yhtäaikaisesti. Masalla oli kompuutteri sökö.Sinä petitn minut markoj!![]()
Onko Masa sinulle tärkemämpi kuin minö?!?Noku yksMsa soitti just, enkä enkä kykne sättimään ja puhumaan yhtäaikaisesti. Masalla oli kompuutteri sökö.
EI OO!!!!Onko Masa sinulle tärkemämpi kuin minö?!?
*itkee pettymuksen kybnleiä*
Kuolleetkin ihmiset on sinulle tärlmänpi kuin minä?!?EI OO!!!!
Mutta mä en osaa priorisoidan ihmisiä. En eläviä, enkä kuolleita.
Kohtuudella kaikkea, ei kannata ahnehtia.Tänään oli hiihtoo ja se oli mahtavaa. Hiihdin 4 kierrosta ja treenasin täysillä keskiviikon kisaan. Olen hallitseva kultamitalisti tyttöjen yläasteen hiihdossa. Nyt tällä hetkellä 2 (minä+1 toinen) ollaan osalistumassa... olisi kiva saada enempi.
en tunnutsta mitään oikeudessa!Kännissä duunissa? Arvostan.:thumbup:
Täh?Iso8 on sitten luttana niin kuin liito-orava.
Joo.Kohtuudella kaikkea, ei kannata ahnehtia.
Parasta on, kun pitää tehdä yliheitto tai joku hälykeikka kahdelta yöllä ja sisään loggautuessa ensimmäisenä pompsahtaa esiin: salasanasi on vanhentunut, vaihda salasanaKännissä duunissa? Arvostan.:thumbup:
Tuo ei kyllä missään nimessä ole parasta!Parasta on, kun pitää tehdä yliheitto tai joku hälykeikka kahdelta yöllä ja sisään loggautuessa ensimmäisenä pompsahtaa esiin: salasanasi on vanhentunut, vaihda salasana![]()
Iso8 on sitten luttana niin kuin liito-orava.
Ei kai nyt sentään... Jos ekakerta lipsahtaaPotkut saan kohta.
Oma syy se on.