En!! En halua erityiskohtelua keneltäkään.Jhahas, heti sitten aloit vaatimaan erityiskohtelua Formulanomille.
En!! En halua erityiskohtelua keneltäkään.Jhahas, heti sitten aloit vaatimaan erityiskohtelua Formulanomille.
Kieltämättä tässä on se hiuksenhieno ero, että Pietarille ei tarvinnut selitellä perusasioita. Muuten kyllä aikalailla samaa mieltä.Eihän Pietarikaan vaadi, vaan jopa suorastaan vaatii ettei sitä ole. On enemmän tavalla tai toisella vammaista loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa antaa erikoiskohtelua tilanteessa, jossa se ei ole tarpeellista tai välttämätöntä.
Esimerksi Pietarin tapauksessa se olisi sen tuolin tuuppaminen jonnekin, mihin muuten ei pääsisi. Internetsissä tuo ei kovin usein ole tarpeen.
Haarukalla?Ei kukaan jolla on aivot päässä halua erityiskohtelua forkalla
Forecast?Haarukalla?
Hyvä pointti. Mutta kuten sanottua en halua sitä.Se on mahtavaa, että ajoittain joku on aina vaatimassa Iso8:äsille erityiskohtelua, vaikka hän ei sitä itse tahdo.
Luulis vituttavan vähempikin.
Ei kukaan jolla on aivot päässä halua erityiskohtelua forkalla
Jhahas, heti sitten aloit vaatimaan erityiskohtelua Formulanomille.
Mutta Formulanomille erikoiskohtelu olisi ilmeisesti tarpeen, kun sillä ei ole aivoja päässä.En!! En halua erityiskohtelua keneltäkään.
Sinä puhut täyttä asiaa.Eihän Pietarikaan vaadi, vaan jopa suorastaan vaatii ettei sitä ole. On enemmän tavalla tai toisella vammaista loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa antaa erikoiskohtelua tilanteessa, jossa se ei ole tarpeellista tai välttämätöntä.
Esimerksi Pietarin tapauksessa se olisi sen tuolin tuuppaminen jonnekin, mihin muuten ei pääsisi. Internetsissä tuo ei kovin usein ole tarpeen.
Huh. Kaikilla täällä on aivot päässä, ja antaa hänen itse päättää haluaako hän erityiskohtelua.Mutta Formulanomille erikoiskohtelu olisi ilmeisesti tarpeen, kun sillä ei ole aivoja päässä.
Noomilla on aivot kiveksissä kuten mulla. Mutta sillä on vielä (kait) toimivat piuhat?Mutta Formulanomille erikoiskohtelu olisi ilmeisesti tarpeen, kun sillä ei ole aivoja päässä.
Lusikalla?Oopee, ei ei haarukallakaan.
Ei.Lusikalla?
Mites niiden (kivesten, molempien) laskeutumisen kanssa?En kaipaa erityiskohtelua, vaikka ei olekaan aivoja päässä vaan kiveksessä. (oikeassa)
Tuota pitäisi kysyä Mosselta.Mites niiden (kivesten, molempien) laskeutumisen kanssa?
Ainiin, totta! *kysyy Mosselta*Tuota pitäisi kysyä Mosselta.
En miekään, vaikka aivot on päässä ja jos vaikka ei sytytys ole ihan kohdillaan niin sit ei oo, minkä sille itse voi.En kaipaa erityiskohtelua, vaikka ei olekaan aivoja päässä vaan kiveksessä. (oikeassa)
Niin eipä tuolle mitään mahda.En miekään, vaikka aivot on päässä ja jos vaikka ei sytytys ole ihan kohdillaan niin sit ei oo, minkä sille itse voi.
Yrittää sen minkä pystyy ja sillä selvä, jos jonkun koppa ei kestä pistää ingoreen tai jotain jos on niin vaikea kestää. Minä olen kyllä tähän asti kaiken kestänyt, vaikka ehkä ei olisi tarvinnut kestää. Olen vaan liian hyvä luonteinen.Niin eipä tuolle mitään mahda.