Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eihän Pietarikaan vaadi, vaan jopa suorastaan vaatii ettei sitä ole. On enemmän tavalla tai toisella vammaista loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa antaa erikoiskohtelua tilanteessa, jossa se ei ole tarpeellista tai välttämätöntä.

Esimerksi Pietarin tapauksessa se olisi sen tuolin tuuppaminen jonnekin, mihin muuten ei pääsisi. Internetsissä tuo ei kovin usein ole tarpeen.
Kieltämättä tässä on se hiuksenhieno ero, että Pietarille ei tarvinnut selitellä perusasioita. Muuten kyllä aikalailla samaa mieltä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Se on mahtavaa, että ajoittain joku on aina vaatimassa Iso8:äsille erityiskohtelua, vaikka hän ei sitä itse tahdo.

Luulis vituttavan vähempikin.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Se on mahtavaa, että ajoittain joku on aina vaatimassa Iso8:äsille erityiskohtelua, vaikka hän ei sitä itse tahdo.

Luulis vituttavan vähempikin.
Hyvä pointti. Mutta kuten sanottua en halua sitä.

Oopee, ei ei haarukallakaan.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Eihän Pietarikaan vaadi, vaan jopa suorastaan vaatii ettei sitä ole. On enemmän tavalla tai toisella vammaista loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa antaa erikoiskohtelua tilanteessa, jossa se ei ole tarpeellista tai välttämätöntä.

Esimerksi Pietarin tapauksessa se olisi sen tuolin tuuppaminen jonnekin, mihin muuten ei pääsisi. Internetsissä tuo ei kovin usein ole tarpeen.
Sinä puhut täyttä asiaa. :)

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
:D Niin eipä tuolle mitään mahda.
:rolleyes: Yrittää sen minkä pystyy ja sillä selvä, jos jonkun koppa ei kestä pistää ingoreen tai jotain jos on niin vaikea kestää. Minä olen kyllä tähän asti kaiken kestänyt, vaikka ehkä ei olisi tarvinnut kestää. Olen vaan liian hyvä luonteinen.