Peräti aina tuohon naapuriin saakka. Muutomatkaa tulee arviolta noin 50:iisikymmentä metriä.Toki jonnekin Lempäälään asti?
Peräti aina tuohon naapuriin saakka. Muutomatkaa tulee arviolta noin 50:iisikymmentä metriä.Toki jonnekin Lempäälään asti?
muista tilata iso rekka, jolla tavarat raahataan!Peräti aina tuohon naapuriin saakka. Muutomatkaa tulee arviolta noin 50:iisikymmentä metriä.
Luulin että T.K. postaa ihanan tyttöystävänsä kainalosta.Huomenta.
Vaatii yritystä onnistua hukkaamaan 50% tavaroista muuton yhteydessä tuolla etäisyydellä. Mutta me luotetaan suhun!Peräti aina tuohon naapuriin saakka. Muutomatkaa tulee arviolta noin 50:iisikymmentä metriä.
Onko naapuri antanut suostumuksensa?Peräti aina tuohon naapuriin saakka.
Läpinäkyvää asiatekstiä.Kävin vähän provoilemassa Kimi-toikissa.
Joo, yritin kyllä piilottaa asiatekstin herjaamalla sekä Kimiä että Kimi-faneja mutta voi olla että se paistaa vähän liikaa läpi.Läpinäkyvää asiatekstiä.
Onneksi olkoon! :thumbup:Tänään oli mahtava päivä. Voitin taas kultaa hiihtokilpailuissa. Ok tyttöjen yläkoulun sarjassa oli vain 2 osanottajaa, mut kaikki lasketaan. Mun aika oli kun kiersin saman lenkin 2 kertaa niin 2min 37 sec. Kisan kuuluttajahan sanoi, et mulla on mahdollisuus voittaa, jonkun pojan aika. Vähän repeen jos niin oikeasti kävi. Toinen kulta putkeen.
Kiitos.Onneksi olkoon! :thumbup:
Vetelitkö pertsalla vai vapaalla?Tänään oli mahtava päivä. Voitin taas kultaa hiihtokilpailuissa. Ok tyttöjen yläkoulun sarjassa oli vain 2 osanottajaa, mut kaikki lasketaan. Mun aika oli kun kiersin saman lenkin 2 kertaa niin 2min 37 sec. Kisan kuuluttajahan sanoi, et mulla on mahdollisuus voittaa, jonkun pojan aika. Vähän repeen jos niin oikeasti kävi. Toinen kulta putkeen.
Öö tota.. perinteinen kai.Vetelitkö pertsalla vai vapaalla?
Siis diagonaalilla? :wink:Öö tota.. perinteinen kai.
*täh?*Siis diagonaalilla? :wink:
:thumbup:*täh?*