Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

oldez

Well-known member
Kimi toikissa taas meininki päällä :nope:

Miten hitossa jotkut jaksaa vuodesta toiseen?!?

burb

.
Kävin vähän provoilemassa Kimi-toikissa. :D

Miksei modet toimi???

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tänään oli mahtava päivä. Voitin taas kultaa hiihtokilpailuissa. Ok tyttöjen yläkoulun sarjassa oli vain 2 osanottajaa, mut kaikki lasketaan. :) Mun aika oli kun kiersin saman lenkin 2 kertaa niin 2min 37 sec. Kisan kuuluttajahan sanoi, et mulla on mahdollisuus voittaa, jonkun pojan aika. Vähän repeen jos niin oikeasti kävi. Toinen kulta putkeen. :)

oldez

Well-known member
Olipas ateria. 400g paistijauhelihaa josta kaksi pihviä, siihen päälle "cheddar" juustoa, paistettu kananmuna, paistettua pekonia ja avokadoa. Ruokajuomana tuopillinen vettä ja lasillinen luomutäysmaitoa

oldez

Well-known member
Tänään oli mahtava päivä. Voitin taas kultaa hiihtokilpailuissa. Ok tyttöjen yläkoulun sarjassa oli vain 2 osanottajaa, mut kaikki lasketaan. :) Mun aika oli kun kiersin saman lenkin 2 kertaa niin 2min 37 sec. Kisan kuuluttajahan sanoi, et mulla on mahdollisuus voittaa, jonkun pojan aika. Vähän repeen jos niin oikeasti kävi. Toinen kulta putkeen. :)
Onneksi olkoon! :thumbup:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vetelitkö pertsalla vai vapaalla?