Peräti aina tuohon naapuriin saakka. Muutomatkaa tulee arviolta noin 50:iisikymmentä metriä.Toki jonnekin Lempäälään asti?
Peräti aina tuohon naapuriin saakka. Muutomatkaa tulee arviolta noin 50:iisikymmentä metriä.Toki jonnekin Lempäälään asti?
muista tilata iso rekka, jolla tavarat raahataan!Peräti aina tuohon naapuriin saakka. Muutomatkaa tulee arviolta noin 50:iisikymmentä metriä.
Luulin että T.K. postaa ihanan tyttöystävänsä kainalosta.Huomenta.
Vaatii yritystä onnistua hukkaamaan 50% tavaroista muuton yhteydessä tuolla etäisyydellä. Mutta me luotetaan suhun!Peräti aina tuohon naapuriin saakka. Muutomatkaa tulee arviolta noin 50:iisikymmentä metriä.
Onko naapuri antanut suostumuksensa?Peräti aina tuohon naapuriin saakka.
Läpinäkyvää asiatekstiä.Kävin vähän provoilemassa Kimi-toikissa.![]()
Joo, yritin kyllä piilottaa asiatekstin herjaamalla sekä Kimiä että Kimi-faneja mutta voi olla että se paistaa vähän liikaa läpi.Läpinäkyvää asiatekstiä.
Onneksi olkoon! :thumbup:Tänään oli mahtava päivä. Voitin taas kultaa hiihtokilpailuissa. Ok tyttöjen yläkoulun sarjassa oli vain 2 osanottajaa, mut kaikki lasketaan.Mun aika oli kun kiersin saman lenkin 2 kertaa niin 2min 37 sec. Kisan kuuluttajahan sanoi, et mulla on mahdollisuus voittaa, jonkun pojan aika. Vähän repeen jos niin oikeasti kävi. Toinen kulta putkeen.
![]()
Kiitos.Onneksi olkoon! :thumbup:
Vetelitkö pertsalla vai vapaalla?Tänään oli mahtava päivä. Voitin taas kultaa hiihtokilpailuissa. Ok tyttöjen yläkoulun sarjassa oli vain 2 osanottajaa, mut kaikki lasketaan.Mun aika oli kun kiersin saman lenkin 2 kertaa niin 2min 37 sec. Kisan kuuluttajahan sanoi, et mulla on mahdollisuus voittaa, jonkun pojan aika. Vähän repeen jos niin oikeasti kävi. Toinen kulta putkeen.
![]()
Öö tota.. perinteinen kai.Vetelitkö pertsalla vai vapaalla?
Siis diagonaalilla? :wink:Öö tota.. perinteinen kai.
*täh?*Siis diagonaalilla? :wink:
:thumbup:*täh?*