Kävin tänään kävelylenkillä. Vittu kun on sekin tehty hankalaksi. Olin jo lähtenyt ulko-ovesta ulos, kun näin, että joku helvetin pariskunta käveli tiellä. No ne tietysti olis mennyt samaa reittiä kuin minä, joten tulin takaisin sisälle odottelemaan, että saisivat tarpeeksi etumatkaa, jottei tarvitse pelätä kiinnisaamista.
No odottelin sellaiset vajaat kymmenen minuuttia ja uusi yritys. Mutta sitten: olin puolessa välissä pihatietä, kun huomasin sen tyypin, joka kävelee tuota saamaa lenkkiä päivittäin, lähestyvän pihatien risteystä. VITTU. Se oli jo nähnyt mut, joten takaisin kääntyminen olis ollut vähän noloa. Vaihtoehdoiksi jäi joko antaa sille kunnon väli esim. näyttelemällä kaatuminen ja jäämällä kotitielle makaamaan. Mutta jos se luulis, että muhun sattu, ja tulis auttamaan? Ei onnistu. Kokeilin sitten spurtata tempoa sen verran, että olisin ehtinyt sen edelle ja kävellyt sitten reitin vähän nopeammin. No paskat mä siihen ehtiny. Piti sitten kävellä eri suuntaan toi lenkki kuin normaalisti, ettei tarvi samaa matkaa mennä. Moikattiin kohalla, se kehui kuinka oli hyvä ilma.
Ihme kyllä se heppu ei tullut mua vastaan. :doubtful:
Luulis, että näillä syrjäkylillä sais edes rauhassa kävellä. Liikaa vaadittu sekin.