Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

oldez

Well-known member
Joitain juttuja ei vaan pitäisi kokeilla... yksi on halloumin uppopaistaminen sian rasvassa.

oldez

Well-known member
Suli vai? :D

Grillattuna tua on hjyvää!
Vähän turhan paljon rasvaa minun makuuni tossa muodossa. Grillattuna/paistettuna menee, mutta maltillisesti silloinkin. On niin perkeleen suolasta ainakin toi halloumi mitä tuli ostettua.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vähän turhan paljon rasvaa minun makuuni tossa muodossa. Grillattuna/paistettuna menee, mutta maltillisesti silloinkin. On niin perkeleen suolasta ainakin toi halloumi mitä tuli ostettua.
Kesäisin tulee tuota aina silloin tällöin lisukkeeksi grillattua ja ei tuo meidän halloumi kovin suolaista ole vaan just semmosta passelia, mutta on todennäköisesti erimerkkistä.

Rasvassa en tuota ole koskaan yrittäny paistaa eikä ole itseasiassa ollut suunnitelmissa, että kokeilisinkaan ;)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Sosiaalisen median tuottaja Antti Hirvonen oli äsken ruudussa. Miksikähän tuo nimi pisti korvaan. :rolleyes:

Lunssila

Well-known member
Kävin tänään kävelylenkillä. Vittu kun on sekin tehty hankalaksi. Olin jo lähtenyt ulko-ovesta ulos, kun näin, että joku helvetin pariskunta käveli tiellä. No ne tietysti olis mennyt samaa reittiä kuin minä, joten tulin takaisin sisälle odottelemaan, että saisivat tarpeeksi etumatkaa, jottei tarvitse pelätä kiinnisaamista.

No odottelin sellaiset vajaat kymmenen minuuttia ja uusi yritys. Mutta sitten: olin puolessa välissä pihatietä, kun huomasin sen tyypin, joka kävelee tuota saamaa lenkkiä päivittäin, lähestyvän pihatien risteystä. VITTU. Se oli jo nähnyt mut, joten takaisin kääntyminen olis ollut vähän noloa. Vaihtoehdoiksi jäi joko antaa sille kunnon väli esim. näyttelemällä kaatuminen ja jäämällä kotitielle makaamaan. Mutta jos se luulis, että muhun sattu, ja tulis auttamaan? Ei onnistu. Kokeilin sitten spurtata tempoa sen verran, että olisin ehtinyt sen edelle ja kävellyt sitten reitin vähän nopeammin. No paskat mä siihen ehtiny. Piti sitten kävellä eri suuntaan toi lenkki kuin normaalisti, ettei tarvi samaa matkaa mennä. Moikattiin kohalla, se kehui kuinka oli hyvä ilma.

Ihme kyllä se heppu ei tullut mua vastaan. :doubtful:

Luulis, että näillä syrjäkylillä sais edes rauhassa kävellä. Liikaa vaadittu sekin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
... Kurt antoi haulikon laulaa...
Muistui jostain syystä mieleen Joe R Lansdalen tai David J Schow'n novellissa ollut kohtaus, jossa heppua ammutaan päähän ja tapahtumaa kuvataan seuraavasti: "Mitä hän olikaan ajatellut, roiskahti seinälle...". Hauskasti ilmaistu siinä novellissa, tässä yhteydessä aika mautonta, sori kaikille :(.

edit. Piti tsekata, että kumman juttu se oli. David J Schow on kirjoittaja ja kohta menee sanatarkasti näin: "Mitä karjapaimen sitten oli ajattelemassakaan, se lensi olutkylmiön päälle yhtenä ryöpsähdyksenä." Kyllä huomaa, että Schow on kirjailija ja minä en :eek:.

Sosiaalisen median tuottaja Antti Hirvonen oli äsken ruudussa. Miksikähän tuo nimi pisti korvaan. :rolleyes:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1879455&postcount=96 :doubtful: :idea:. Hepulla on sitten tietysti veli, jonka nimi on Pentti. Ja sori taas.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Muistui jostain syystä mieleen Joe R Lansdalen tai David J Schow'n novellissa ollut kohtaus, jossa heppua ammutaan päähän ja tapahtumaa kuvataan seuraavasti: "Mitä hän olikaan ajatellut roiskahti seinälle...". Hauskasti ilmaistu siinä novellissa, tässä yhteydessä aika mautonta, sori kaikille :(.

http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1879455&postcount=96 :doubtful: :idea:. Hepulla on sitten tietysti veli, jonka nimi on Pentti. Ja sori taas.
Niin, se mun fys.terppa.:eek:
http://www.fysioterapeuttipenttihirvonen.fi/