Kiitos.Hyvää 41-vuotispäivää Jari Litmanen
:littipeukku:
Oisit heittänyt sitä Lumipallolla päähän. :ahem:Ku olin kävelemässä kerhoa kohti, näin että se tyyppi oli heittäny yhtä miestä lumipallolla päähän ja koetti heittää muakin.. voisi hankkia aivot ja elämän.
En.Oisit heittänyt sitä Lumipallolla päähän. :ahem:
Niin ne ajat vaan muuttuu. Aikoinaan penskoilla oli hauskaa, kun sai leikkiä talvella lumisotaa. Nykyään saa "piemän" leiman ottaansa, jos uskaltaa heittää lumipallolla :thumbfh:Tänään oli matikan koe ja se meni musta ihan hyvin.. mut viimeks ku sanoin näin tulikin 7-. Kumpa nyt ei. Pikkusen mun luokan yks tyyppi o pimee. Ku olin kävelemässä kerhoa kohti, näin että se tyyppi oli heittäny yhtä miestä lumipallolla päähän ja koetti heittää muakin.. voisi hankkia aivot ja elämän.
No siis kai se koulussa... no ok ei se sielläkää hyväksyttävää ole. Minusta on aika outoa, että rupeaa heittämään tuntematonta ihmistä lumipallolla.. ja mua se yritti heittää ihan vaan siksi, kun sanoin et kerron opelle huomenna.Niin ne ajat vaan muuttuu. Aikoinaan penskoilla oli hauskaa, kun sai leikkiä talvella lumisotaa. Nykyään saa "piemän" leiman ottaansa, jos uskaltaa heittää lumipallolla :thumbfh:
Ehkei ihan välttämättä paras tapa hankkia ystäviä tai edes kavereita. Minkä takia nimenomaan sun pitäis kertoa maikalle siitä, että ko. kundi heitti jotakuta tuntematonta lumipallolla? :doubtful: Meinaan kun ei tässä nyt kuitenkaan sen suuremmasta "rikoksesta" ollu kyse, "kantelupukeista" ei yleensä digata.ja mua se yritti heittää ihan vaan siksi, kun sanoin et kerron opelle huomenna.
Soita jokin kuskiksi kaveri tai laita emäntä kuskiks.
Ajokuntoon vaikuttavat lääkkeet vailla kolmiomerkintää.
No ei sit lähetä ajelemaan.
Eipäs ole kumpiakaan.Soita jokin kuskiksi kaveri tai laita emäntä kuskiks.
No sori.Ehkei ihan välttämättä paras tapa hankkia ystäväiä tai edes kavereita. Minkä takia nimenomaan sun pitäis kertoa maikalle siitä, että ko. kundi heitti jotakuta tuntematonta lumipallolla? :doubtful: Meinaan kun ei tässä nyt kuitenkaan sen suuremmasta "rikoksesta" ollu kyse, "kantelupukeista" ei yleensä digata.
:doubtful::doubtful::doubtful:No sori.
On muuten yksi yliarvostetuimmista artisteista. Dave Grohl on mennyt jo ohi Foo Fightersin kanssa. Mun mielipiteeseen kyllä vaikuttaa se, että kun oli yläasteella ja Kurt antoi haulikon laulaa, niin iso osa tytöistä raapusteli seiniin, penkkeihin ym. RIP Kurt. Vitutti, kun tiesi ettei jotkut edes kuunnellut Nirvanaa!Hyvää 45-vuotispäivää K. Cobain.
:frown: Odotin Bobakkia, mutta sunkin haukut lämmittävät mieltä.On muuten yksi yliarvostetuimmista artisteista. Dave Grohl on mennyt jo ohi Foo Fightersin kanssa. Mun mielipiteeseen kyllä vaikuttaa se, että kun oli yläasteella ja Kurt antoi haulikon laulaa, niin iso osa tytöistä raapusteli seiniin, penkkeihin ym. RIP Kurt. Vitutti, kun tiesi ettei jotkut edes kuunnellut Nirvanaa!
Ai sä oot Kurt? Kuulinkin huhuja aikoinaan, että lavasti kuolemansa kuten Elvis.:frown: Odotin Bobakkia, mutta sunkin haukut lämmittävät mieltä.
Näen yhtäläisyyttä hahmoihin iso8 ja kurski.Miten musta tuntuu, että meidän obsu on viime päivinä lähteny tarpoon loputtomalle suolle.
Miten musta tuntuu ihan samalle.Miten musta tuntuu, että meidän obsu on viime päivinä lähteny tarpoon loputtomalle suolle.