Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ace17 sanoi:
Oli miten oli, koska itsehän en tunnetusti mikään raskaan rokin fani ole. HRH nyt kuiteskin kuulostaa parhaalta Lordin biisiltä mun korviin. "Voisitko tykätä monsterimiehestä" on toki myös hyvä. Euroviisujen kappaleista kuuntelen mielummin mm. Romanian Torneroa!
Mikset ole sätissä?

Makkonen

Guest
Kuinka kauan pitää odottaa VIP tunnuksien laskun saapumista? Täh?
Viime joulukuussa laitoin Antille mailia ja vieläkään ei ole kuulunut mitään.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Jos äsken olin kärttyinen niiin enää en tiedä mitä olen. Mun mielestä pojilla ei ole mitään oikeutta soittaa tytöille myöhään yöllä ja tunnustaa asioita. Yöunien pilaaminen pitäisi olla laissa kielletty ja vähintäänkin sakotettava asia. :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Cinderella007 sanoi:
Jos äsken olin kärttyinen niiin enää en tiedä mitä olen. Mun mielestä pojilla ei ole mitään oikeutta soittaa tytöille myöhään yöllä ja tunnustaa asioita. Yöunien pilaaminen pitäisi olla laissa kielletty ja vähintäänkin sakotettava asia. :nope:
:( :( :(

Oletko muuten miettinyt, miten paljon mielipahaa tytöt voivat aiheuttaa pojille ;)

Ihan oikeasti. Pysähdy hetkeksi.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Sam sanoi:
:( :( :(

Oletko muuten miettinyt, miten paljon mielipahaa tytöt voivat aiheuttaa pojille ;)

Ihan oikeasti. Pysähdy hetkeksi.
Luulen, että tyttöjen ja poikein aiheuttamat mielipahat on aika tasoissa.

Ja pysähdyin hetkeksi. Oli pakko. Tuli yllättävä tunnustus, johon en ihan osanut reagoida tunnustajan toivomalla tavalla. :dunno:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Cinderella007 sanoi:
Luulen, että tyttöjen ja poikein aiheuttamat mielipahat on aika tasoissa.

Ja pysähdyin hetkeksi. Oli pakko. Tuli yllättävä tunnustus, johon en ihan osanut reagoida tunnustajan toivomalla tavalla. :dunno:
Entinen pomoni totesi usein: kommunikointi on taitolaji.
On välillä todella vaikeaa, varsinkin jos on tunteita mukana.

burb

.
Olen tässä viimeaikoina huomannut klikkailevani Wikipedian "satunnainen artikkeli" -linkkiä 1-20 kertaa päivässä. En jaksa ihan kaikkiin artikkeleihin syventyä tositarkoituksella mutta ihan mukava lueskella satunnaista ja kaikenlaista tietoa.
Taidan olla wikiholisti.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Cinderella007 sanoi:
Olisipa järki-ihminen, eikä tunneihminen. Olisi vaan aivan loistavaa.
Kuules, tunneihmiset vain elävät täydempää elämää :thumbup: Muista että myös hyvät hetket ovat paljon mahtavampia :ahem:

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Sam sanoi:
Kuules, tunneihmiset vain elävät täydempää elämää :thumbup: Muista että myös hyvät hetket ovat paljon mahtavampia :ahem:
Tiedän. Luulen, että kohtasin juuri NYT yhden niistä hyvistä hetkistä.

ja ei, tämä ei liity mihinkään seksijuttuihin, tämä olisi jotain paljon parempaa.

burb

.
Cinderella007 sanoi:
Tiedän. Luulen, että kohtasin juuri NYT yhden niistä hyvistä hetkistä.

ja ei, tämä ei liity mihinkään seksijuttuihin, tämä olisi jotain paljon parempaa.
Lordin Euroviisuvoitto?

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
burb sanoi:
Lordin Euroviisuvoitto?
Ehdottomasti ei. Yritän pysyä erossa kaikeasta Euroviisuihin liittyvistä asiosta. Eipä sillä, olihan se hienoa että voittivat, mutta joku mutta tässä mielestäni on. En vaan edes osaa perustella mikä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Cinderella007 sanoi:
Ehdottomasti ei. Yritän pysyä erossa kaikeasta Euroviisuihin liittyvistä asiosta. Eipä sillä, olihan se hienoa että voittivat, mutta joku mutta tässä mielestäni on. En vaan edes osaa perustella mikä.
Ja naiset sitten ovat loogisia :rolleyes:

Pitääkö minun selventää tämäkin asia :doubtful: :rolleyes:

...ja nyt nukkumaan vähin äänin :ahem: