Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
AJ sanoi:
Tosta tuli mieleen juttu suoraan lentokoneesta. Semmonen lomalento oli lähdössä etelään sateisena päivänä ja kun kone nousi pilviverhon yläpuolelle niin yks täti-ihminen heitti ihan tosissaan:"Mitä? Paistaako täällä aurinko?" :eek!:
Kysymys ei siis ollut perseestä. Milläänmuotoa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Tosta tuli mieleen juttu suoraan lentokoneesta. Semmonen lomalento oli lähdössä etelään sateisena päivänä ja kun kone nousi pilviverhon yläpuolelle niin yks täti-ihminen heitti ihan tosissaan:"Mitä? Paistaako täällä aurinko?" :eek!:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Thunder

Vihan aiheuttaja
AJ sanoi:
Joo. Jostain tommosen kuulin. :eek:
Joo, kuulin myös kanssa sellaisen jutun, että kaveri soitti minulle myöhään ja kertoi, että hänen hiirensä jalat eivät toimi, sanoin piruuttani, että et sää mua tarvi vaan eläinlääkärin.

Kaveri vasta hoksasi erheensä ja yritti korjata, annoin vaan eläinlääkärin numeron kylmästi. Se kaveri oli kännissä soittaessaan... Seuraavana päivänä soitti minulle kun aurinko paistoi selkeämmin ja lämpimämmin.

Ajattelin silloin mielessäni, että mitä olisi tapahtunut, jos olisin suorana viivana mennyt kaverin luokse ja huomannut, että oikeasti siinä rotta makaa jalat leviänä, niin olisiko minun pitänyt tehdä refleksitesti vasaralla, minullahan ei tietokonevälineiden mukana tule tavallisesti vasaraa, niin millä voimalla minun pitäisi lyödä rotan jalan polvelle? Iskuosumasta en olisi voinut antaa takeita, hyvin se olisi osunut suoraan rotan naamaan (heikko sihtaustaso). Mitä muutakaan olisin voinut testata, neulalla pistellä rotan jalanpohjia? Vai sitten muuttaa ne jalat kaksisuuntaisiksi? Vai kuinka? AJ osaa varmaan ohjeistaa minut kunnolla!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Micael sanoi:
Katsoit kelloa.
Captain Howdy sanoi:
JÄTKÄ NYLYPPÄS TÖISMAALLA!!!! KIINNI JÄIT!!!!
Miguel sanoi:
Harjoitit pimeän voiman rituaaleja, kuten valomiekan nielentää.
AJ sanoi:
Soitit Seiskan tilauspalveluun ja tilasit lehden vain peruaksesi tilauksen saman tien!
Hienoja arvauksia. Valitettavasti yhtään täysin oikeaa arvausta ei tullut. Hahmo "Micael" on tavallaan osunut oikeaan, mutta tätä en kyllä hakenut.

Tässä oikia vastaus:

Ace17

Acenteella
Osasipas Lordi tehdä parhaan biisinsä oikeaan aikaan. :)

Makkonen

Guest
Kyllä Would Yoy Love A Monsterman on paremman kuulloinen biisi kuin HRH. Se ei tarkoita sitä etteikö HRH olisi hyvä biisi.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
JayR sanoi:
Kyllä Would Yoy Love A Monsterman on paremman kuulloinen biisi kuin HRH. Se ei tarkoita sitä etteikö HRH olisi hyvä biisi.
Totta. Myös tuo Hard Rock Hallelujah on hyvä biisi, muttei tosiaan Lordin paras missään nimessä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Ace17 sanoi:
Osasipas Lordi tehdä parhaan biisinsä oikeaan aikaan. :)
Jonsen vallan väärässä ole, niin Mr. Lordi sano ratiossa, notta heillä oli kahdesta valita viisupiisi. Toinen oli Hard Rock Hallelujah ja toinen oli Bringing Back The Balls To Rock, siis se mikä tänään soi ekana Lordi-juhlassa. Mullehan jäi päähän Lordin sanoneen, notta olisivat parisen vuotta sitten tehtyjä ???

Saatan olla väärässäkin.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Il Tempo Gigante sanoi:
Jonsen vallan väärässä ole, niin Mr. Lordi sano ratiossa, notta heillä oli kahdesta valita viisupiisi. Toinen oli Hard Rock Hallelujah ja toinen oli Bringing Back The Balls To Rock, siis se mikä tänään soi ekana Lordi-juhlassa. Mullehan jäi päähän Lordin sanoneen, notta olisivat parisen vuotta sitten tehtyjä ???

Saatan olla väärässäkin.
Jos olisivat valinneet ton Bringing Back The Balls To Rock, niin epäilen menestymistä. Mun mielestä biisi oli onneton (mitä nyt kuuntelin sitä minuutin verran :eek:). HRH oli mun mielestä melodisesti ihan kelvollinen, vaikka en pidä millään tavoin tästä musiikkilajista (raskaasta rockista ja varsinkaan heavystä).

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Miguel sanoi:
Jos olisivat valinneet ton Bringing Back The Balls To Rock, niin epäilen menestymistä. Mun mielestä biisi oli onneton (mitä nyt kuuntelin sitä minuutin verran :eek:). HRH oli mun mielestä melodisesti ihan kelvollinen, vaikka en pidä millään tavoin tästä musiikkilajista (raskaasta rockista ja varsinkaan heavystä).
Minä taasen ehkä jopa diggaan enämpi tuosta edellisestä. Kaipa siihen vaikuttaa radioiden soittolistojen kapeus :nope: Mutta väitän silti että tuskinpa se olisi menestynyt yhtä hyvin. Oikea valinta tuli siis tehtyä. Kaikilta :)

Ace17

Acenteella
Oli miten oli, koska itsehän en tunnetusti mikään raskaan rokin fani ole. HRH nyt kuiteskin kuulostaa parhaalta Lordin biisiltä mun korviin. "Voisitko tykätä monsterimiehestä" on toki myös hyvä. Euroviisujen kappaleista kuuntelen mielummin mm. Romanian Torneroa!