AJ sanoi:
Joo. Jostain tommosen kuulin.
Joo, kuulin myös kanssa sellaisen jutun, että kaveri soitti minulle myöhään ja kertoi, että hänen hiirensä jalat eivät toimi, sanoin piruuttani, että et sää mua tarvi vaan eläinlääkärin.
Kaveri vasta hoksasi erheensä ja yritti korjata, annoin vaan eläinlääkärin numeron kylmästi. Se kaveri oli kännissä soittaessaan... Seuraavana päivänä soitti minulle kun aurinko paistoi selkeämmin ja lämpimämmin.
Ajattelin silloin mielessäni, että mitä olisi tapahtunut, jos olisin suorana viivana mennyt kaverin luokse ja huomannut, että oikeasti siinä rotta makaa jalat leviänä, niin olisiko minun pitänyt tehdä refleksitesti vasaralla, minullahan ei tietokonevälineiden mukana tule tavallisesti vasaraa, niin millä voimalla minun pitäisi lyödä rotan jalan polvelle? Iskuosumasta en olisi voinut antaa takeita, hyvin se olisi osunut suoraan rotan naamaan (heikko sihtaustaso). Mitä muutakaan olisin voinut testata, neulalla pistellä rotan jalanpohjia? Vai sitten muuttaa ne jalat kaksisuuntaisiksi? Vai kuinka? AJ osaa varmaan ohjeistaa minut kunnolla!