AJ
Well-known member
Voi olla, että se oli just toi ohjelma!ettelbruck sanoi:Sama sälli tais olla kehumassa maalausta myös legendaarisessa dokkarissa "Jos Lada olisi auto".
Voi olla, että se oli just toi ohjelma!ettelbruck sanoi:Sama sälli tais olla kehumassa maalausta myös legendaarisessa dokkarissa "Jos Lada olisi auto".
Korkoprosentti ei ole kiinteä, vaan riippuu nesteen määrästä. Esim. 38-volttista kosanderia tarvitaan noin litra. Ehkä enemmänkin, mikäli turnauskestävyyttä on tullut hankituksi.markoj sanoi:Taidan olla yhelle Veskulle (ei luultavasti forumin) vieläkin yhdet kaatokännit velkaa. Paljonkohan tosta tulee korkoa 16 vuodessa?
Siis suurinpiirtein sama suhde kuin markalla ja eurolla.Miguel sanoi:Ehdottaisin, että jos sakon määräytymisen prosentti on ollut 16, niin seittämännen vuoden jälkeen homma hoidetaan 100 rosenttisella pirtulla.
Onko toi joku tragedian ja strategian yhdistelmä?burb sanoi:Taidanpa juoda hieman kahvia ja pelailla stragedia-peliä myöhään yöhön.
Miten orava voi jäädä auton alle joka ei liiku? Sanoisin että se meinas mennä auton alle!AJ sanoi:Tuosta muistinkin kauhunhetkeni aamupäivältä! Meinasin ajaa autolla oravan päälle!! :eek!: :eek!: :eek!: Tilanne päättyi kuitenkin onnellisesti.![]()
Jep. Yleensä mun pelaamiseen liittyy vielä kolmas elementti jolloin pelaamistani voikin kuvailla stragikoomiseksi.AJ sanoi:Onko toi joku tragedian ja strategian yhdistelmä?
Varmaan taas näitä kesän muotivillityksiä. Ohimenevä ilmiö, sanoisin.Juskanen sanoi:Mikä tää villitys nyt on, että mennään nukkumaan?
Juskanen sanoi:Mikä tää villitys nyt on, että mennään nukkumaan?
Mulla oli herätys klo 06:00 ja liikkeelle tuntia myöhemmin. Väsyttää ehkä. Mutta huomenna on vapaataIl Tempo Gigante sanoi:Joillakuilla saattaa syynä olla järjetön väsymys. Itsehän lähdin baanalle ke klo 07.15 ja tulin kotio tasan tunti sitten. Vähän jo painaa. Mut kyl ma tässä vielä tunnin kökin, vaikka väkisin.
Onneksi.Juskanen sanoi:Mutta huomenna on vapaata![]()
Enhän mä väittänyt, että se olis jäänyt auton alle.DFiaA sanoi:Miten orava voi jäädä auton alle joka ei liiku? Sanoisin että se meinas mennä auton alle!
Vetelit hirsiä?Olga sanoi:Onpahan tässä töitä enemmän kuin tarpeeksi. :nope: Onhan se tietysti hyvä, että kelpaa. Unikin oli töistä.