NotShee
?aotuo ätiM
Mie olen kuullut, notta pohjalaaset käyttävät sanaa 'kurmoottaa' juurikin väkivaltaan liittyen. Tästä voisi päätellä, että muut käyttävät sanaa 'kurmottaa' samassa merkityksessä.
Kyl se täällä on kurmottaa. Turpaanvetäminen/kurittaminen siis.Il Tempo Gigante sanoi:Taitaa olla ero sanoilla "kurmottaa" ja "kurmoottaa".
No, turpiin sitten vaan! :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Kyl se täällä on kurmottaa. Turpaanvetäminen/kurittaminen siis.
Veljensä nimi on Kyll Panih.Olga sanoi:Tallinkin hallituksen puheenjohtajalla on metka nimi - Enn Pant. Lieneekö veljensä Onn Pant?
Mun ennätys on muistaakseni 15€... neljännesvuodelta.K.Yrjola sanoi:Nyt tein just puhelinlaskuennätykseni!!!! 113 EUROA!!!! Onneksi vaihdoin operaattoria ja tästedes pitäis laskujen pienentyä! Tosin, myönnän että esmes Lordin menestys ja kaikenlainen merkillinen sekoilu johti useisiinkin iltamyöhällä käytyihin terapiakeskusteluihin :jaska:
Otan osaa. :frown:Laareni120 sanoi:Mulle tuli eilen, Sunnuntaina täyteen tasan vuosi rekisteröityneenä käyttäjänä täällä :eek!:
Sulla onkin sitte raskas tulevaisuus edessä...Laareni120 sanoi:Mulle tuli eilen, Sunnuntaina täyteen tasan vuosi rekisteröityneenä käyttäjänä täällä :eek!:
Ovat kuulemma hankkineet kiinan kabareelaivaston johtajan Keu Liin miettimään Siljan ohjelmistot uusiksi.Olga sanoi:Tallinkin hallituksen puheenjohtajalla on metka nimi - Enn Pant. Lieneekö veljensä Onn Pant?
Niin?Micael sanoi:Mäkin taisin olla poissa forumilta viikonloppuna,,, mutta ,, ei hei joo,,,, AJ!!!!!!!
Nii että perjantainahan täällä kai tuli viimeksi vierailtua.AJ sanoi: