H_Hihhuli
Well-known member
En noteerannut niitä. Kisa oli yhtä mielenkiintoista seurattavaa.Olga sanoi:Olipa monta mainoskatkoa kisan aikana.
En noteerannut niitä. Kisa oli yhtä mielenkiintoista seurattavaa.Olga sanoi:Olipa monta mainoskatkoa kisan aikana.
Eikä uni tullut? :doubtful:Moe Szyslak sanoi:MTV3+ kanavalla oli NOLLA (0) mainoskatkoa :thumbup:
Kieltämättä tuli.H_Hihhuli sanoi:Eikä uni tullut? :doubtful:
Olisit kattonu koko paskan pikakelauksella niinkuin minä, ei kerinny edes uni tuleenMoe Szyslak sanoi:Kieltämättä tuli.![]()
Nukuin sen vaiheen kun kisasta oli jäljellä 10 kierrosta, siihen että oli jäljellä 6 kierrosta. Saaren pösilö rupes siinä Blackbinockelerin kanssa kiljumaan kun Siankallo saavutti Kimin, ja multa karkas uni. :mad_old:
Mitä, kiharratsä hiuksia. Kokeilisit suoristusrautaa :ahem:MacGyver sanoi:Mutta oih, kohta voin alkaa kihartelemaan hiuksiani.
Rabellahan on rukissa. Ei kuitenkaan rukiissa. Tämänkö löysit searchilla?markoj sanoi:Tulipahan tosta Ron-sedän söpöilystä mieleen, että missähän Rabella lienee?
Noh, kattelin searchilla ja onhan se jossain...
Kah, jaajoo. En löytänyt, kuin jotain mööttekommentteja ja eihän niitä jaksanut lukeaNotShee sanoi:Rabellahan on rukissa. Ei kuitenkaan rukiissa. Tämänkö löysit searchilla?
Ketä sä kurmotit??Olga sanoi:Kurmotin koko päivän töissä ilman syötävää/juotavaa ja poikkesin kotimatkalla tavarataloon.
Taitaa olla ero sanoilla "kurmottaa" ja "kurmoottaa".Runar ja Kyllikki sanoi:Ketä sä kurmotit??Koskas sä oot väkivaltaseks herenny? :eek!:
Niinpä. Minun murteessani kurmottaminen tarkoittaa 'kurnivan' mahan kanssa kitumista.Il Tempo Gigante sanoi:Taitaa olla ero sanoilla "kurmottaa" ja "kurmoottaa".
¨Olga sanoi:Niinpä. Minun murteessani kurmottaminen tarkoittaa 'kurnivan' mahan kanssa kitumista.