H_Hihhuli
Well-known member
En noteerannut niitä. Kisa oli yhtä mielenkiintoista seurattavaa.Olga sanoi:Olipa monta mainoskatkoa kisan aikana.
En noteerannut niitä. Kisa oli yhtä mielenkiintoista seurattavaa.Olga sanoi:Olipa monta mainoskatkoa kisan aikana.
Eikä uni tullut? :doubtful:Moe Szyslak sanoi:MTV3+ kanavalla oli NOLLA (0) mainoskatkoa :thumbup:
Kieltämättä tuli.H_Hihhuli sanoi:Eikä uni tullut? :doubtful:
Olisit kattonu koko paskan pikakelauksella niinkuin minä, ei kerinny edes uni tuleenMoe Szyslak sanoi:Kieltämättä tuli.
Nukuin sen vaiheen kun kisasta oli jäljellä 10 kierrosta, siihen että oli jäljellä 6 kierrosta. Saaren pösilö rupes siinä Blackbinockelerin kanssa kiljumaan kun Siankallo saavutti Kimin, ja multa karkas uni. :mad_old:
Mitä, kiharratsä hiuksia. Kokeilisit suoristusrautaa :ahem:MacGyver sanoi:Mutta oih, kohta voin alkaa kihartelemaan hiuksiani.
Rabellahan on rukissa. Ei kuitenkaan rukiissa. Tämänkö löysit searchilla?markoj sanoi:Tulipahan tosta Ron-sedän söpöilystä mieleen, että missähän Rabella lienee?
Noh, kattelin searchilla ja onhan se jossain...
Kah, jaajoo. En löytänyt, kuin jotain mööttekommentteja ja eihän niitä jaksanut lukea Huomasin vaan sen kommentoineen edes jotain, kun en oo aikoihin semmosta havainnut. Ruukissa asuu ihan ihme sakkia.NotShee sanoi:Rabellahan on rukissa. Ei kuitenkaan rukiissa. Tämänkö löysit searchilla?
Ketä sä kurmotit?? Koskas sä oot väkivaltaseks herenny? :eek!:Olga sanoi:Kurmotin koko päivän töissä ilman syötävää/juotavaa ja poikkesin kotimatkalla tavarataloon.
Taitaa olla ero sanoilla "kurmottaa" ja "kurmoottaa".Runar ja Kyllikki sanoi:Ketä sä kurmotit?? Koskas sä oot väkivaltaseks herenny? :eek!:
Niinpä. Minun murteessani kurmottaminen tarkoittaa 'kurnivan' mahan kanssa kitumista.Il Tempo Gigante sanoi:Taitaa olla ero sanoilla "kurmottaa" ja "kurmoottaa".
¨Olga sanoi:Niinpä. Minun murteessani kurmottaminen tarkoittaa 'kurnivan' mahan kanssa kitumista.