Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
markoj sanoi:
Mitähän sitä on hinkattu noin voimallisesti.
Toista varvasta ja laastaria vasten... Muihin kohtiin ei eilisellä kävelyllä tullutkaan rakkona, mutta oikea polvi on hiukan outo...

Estate

Well-known member
En mä sentään vasaralla varpaisiini lyö... :frank:

markoj

Custom User
Oon mä joskus varpaaseenkin vasaralla lyöny :nomi: ja vesurilla, niin ja sahannut varpaaseen. Kaikki on kuitenkin enimmäkseen jäljellä.

RKP on muuten hieno puolue, joka ajaa kaikki hyviä asioita - ainakin omasta mielestään. Näin kuulin radiosta.

Captain Howdy

Well-known member
markoj sanoi:
Oon mä joskus varpaaseenkin vasaralla lyöny :nomi: ja vesurilla, niin ja sahannut varpaaseen. Kaikki on kuitenkin enimmäkseen jäljellä.
Siis saha, vesuri ja vasara?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Poistun verkosta reilun viikon ajaksi.
Pitäkää paikka pystyssä!

*log off*

Estate

Well-known member
Ihmettelen tässä, miksei Jan Guilloun kaikkia Carl Hamilton -kirjoja ole suomennettu.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Katsooko kukaan teistä koskaan tätä kanavaa? Nyt siellä ajelee Jochen Rindt kilpaa - tai mm. sitä muistellaan ja näytetään.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
Katsooko kukaan teistä koskaan tätä kanavaa? Nyt siellä ajelee Jochen Rindt kilpaa - tai mm. sitä muistellaan ja näytetään.
Yritin katsoa, mut eipä näkyny mitään. Tuo Diggari TV tjsp. näkyy täällä toisinaan. Nyt ei.

Ja kun näkyy, niin näkyy kuopiolaisilla mainoksilla ? Outo juttu näillä kulmin.

Tosiaan sieltä tulee silloin tällöin historiallisia formulapätkiä. Ja muutakin vanhaa autourheilua. Muistaakseni niistä olen täälläkin ehkä maininnut ?

Vaan tänään ei mitänä näy, ei.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minäkin löysin sen vahingossa, kun vaihdoin viimeksi televisiota ja virittelin sitä. En yleensä muista koko kanavaa, mutta äsken osui vahingossa kohdalle.

Tolerantti

Well-known member
DFiaA sanoi:
Olin joskus ihmetelly että onko jossain naisten sukkahousumainoksessa miehen sääret.

Nyt se selvis, radiossa sanottiin että 80%:ssa niistä on :eek!:
Siis mitä helvettiä?! Toisinaan näkyy lehdissä ilmoituksia, joissa haetaan kaunissäärisiä yksilöitä mainoskuvauksiin. Jot et 80 % valituista olisikin sitten miehiä?! :eek: No, kai potkupalloilijatkin käyttävät sukkahousuja toisinaan, kun pitää leikkiä, että Pohjolan talvessa muka tarkenisi shortseissa. :nope:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Voi helvetti! Jotkut saatanan amisteini-idiootit soittaa musiikkia ihan perkeleen kovaa tossa viereisen huoltoaseman pihalla! Tommosta saatanan paskaa bassorenkutusta. :thumbdown Olis haulikolle käyttöä! :mad: