Kynteenkin näköjään lyönny vasaralla. Ressukka :frown:markoj sanoi:Mitähän sitä on hinkattu noin voimallisesti.
Vasaroi kuin salama. Ei salamakaan lyö koskaan kahta kertaa samaan kohtaan.OoPee sanoi:Kynteenkin näköjään lyönny vasaralla. Ressukka :frown:
Toista varvasta ja laastaria vasten... Muihin kohtiin ei eilisellä kävelyllä tullutkaan rakkona, mutta oikea polvi on hiukan outo...markoj sanoi:Mitähän sitä on hinkattu noin voimallisesti.
Ai se olikin varvasS.A sanoi:Toista varvasta ja laastaria vasten... Muihin kohtiin ei eilisellä kävelyllä tullutkaan rakkona, mutta oikea polvi on hiukan outo...
Omia etuja?markoj sanoi:RKP on muuten hieno puolue, joka ajaa kaikki hyviä asioita - ainakin omasta mielestään. Näin kuulin radiosta.
Siis saha, vesuri ja vasara?markoj sanoi:Oon mä joskus varpaaseenkin vasaralla lyöny :nomi: ja vesurilla, niin ja sahannut varpaaseen. Kaikki on kuitenkin enimmäkseen jäljellä.
Yritin katsoa, mut eipä näkyny mitään. Tuo Diggari TV tjsp. näkyy täällä toisinaan. Nyt ei.Olga sanoi:Katsooko kukaan teistä koskaan tätä kanavaa? Nyt siellä ajelee Jochen Rindt kilpaa - tai mm. sitä muistellaan ja näytetään.
Eipä näytä täältä löytyvän kanavahaulla tollasta.Olga sanoi:Katsooko kukaan teistä koskaan tätä kanavaa? Nyt siellä ajelee Jochen Rindt kilpaa - tai mm. sitä muistellaan ja näytetään.
Siis mitä helvettiä?! Toisinaan näkyy lehdissä ilmoituksia, joissa haetaan kaunissäärisiä yksilöitä mainoskuvauksiin. Jot et 80 % valituista olisikin sitten miehiä?! No, kai potkupalloilijatkin käyttävät sukkahousuja toisinaan, kun pitää leikkiä, että Pohjolan talvessa muka tarkenisi shortseissa. :nope:DFiaA sanoi:Olin joskus ihmetelly että onko jossain naisten sukkahousumainoksessa miehen sääret.
Nyt se selvis, radiossa sanottiin että 80%:ssa niistä on :eek!: