Vellu
Kuninkaalleninen
Ei uskois ihan heti, mutta ehkä nyt kuitenkin hetken päästä.
Toivottavasti uskomisesi ei liity minuun, koska sitten en ymmärräVellu sanoi:Ei uskois ihan heti, mutta ehkä nyt kuitenkin hetken päästä.
Äh, aattelin vaan, että miten "pitkä ja mutkikas" tarina voi tapahtua niin nopeasti kuin näytti käyvän...Cinderella007 sanoi:Toivottavasti uskomisesi ei liity minuun, koska sitten en ymmärrä
Ostaapi tamppaavan imurin niin ei tartte minkään mattopiiskojen kans pelata. Ennoo koskaan tampannu mattoja...tai no ehkä koskaan, ainakin kakarana olen, mut en ainakaan sen jälkeen kun tamppaavia imureita on saanut.Vellu sanoi:Otettiin olkkarin matto (noin 3m x 5m) ja vietiin tohon pihalle tamppaustelineen päälle ja harjoittelin rysty- ja kämmenlyöntejä. Nyt on kaikki lihakset käsissä kipeinä.
Vahva EI!Juskanen sanoi:Mietin tässä, että pitäisköhän leikata hiukset lyhkäsemmiks
On jo keskuspölynimuri. Yksi suurimpia inhokkeja on äänekkäät imurit :-/ Ja on joskus aiemmin ollut tamppaavia imureita ja oon nähnyt mitä niillä imuroitujen mattojen alta löytyy :-(Runar ja Kyllikki sanoi:Ostaapi tamppaavan imurin niin ei tartte minkään mattopiiskojen kans pelata. Ennoo koskaan tampannu mattoja...tai no ehkä koskaan, ainakin kakarana olen, mut en ainakaan sen jälkeen kun tamppaavia imureita on saanut.
Voihan tota vetääkin, mutta juoda ei kannata.H_Hihhuli sanoi:Vedän Nikolai-olutta (alc 0,0% vol).
Ei kannatakaan. Holsten on parempaa. Tämä maistuu vetiseltä. Holstenissa on humalaa sopivasti, eikä siitä maista alkoholittomuutta.AJ sanoi:Voihan tota vetääkin, mutta juoda ei kannata.
Käytä kooklea....markoj sanoi:Kysytäänpäs täällä hieman piilossa, että missä Silverstonen mutkassa se JJ veti niskat ruttuun sillon -94, kun en nyt just muista?
Eiks se ollu Stowe?markoj sanoi:Kysytäänpäs täällä hieman piilossa, että missä Silverstonen mutkassa se JJ veti niskat ruttuun sillon -94, kun en nyt just muista?
http://www.findarticles.com/p/articles/mi_qn4158/is_20040701/ai_n12803253In testing at Silverstone in 1994 the Finn misjudged his braking for Stowe Corner and crashed backwards into a wall. He was fortunate to escape with a neck injury that forced him to miss the first two races.
En!Formulanomi sanoi:Käytä kooklea....