Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Vellu sanoi:
Oonea inssin läpipääsystä.

Mikäs Cindyllä on?

Cindyllä oli yleisflunssa. Ääni oli kokonaan poissa 2 päivää ja kuumekin tuli mukaan leikkiin hetkeksi, onneksi ei vain pieneksi hetkeksi. Ei oikein olisi malttanut levätä, olin vähän viikonloppuretkellä. Mutta pakko sitä vähän oli päiväunia nukkua.

Ja kyllä se S.A osittain oli oikeassa, kait tähän sellainen mieskin liittyy hieman. Hyvää teetä lämmittää :)

markoj

Custom User
Väsyttää ihan homona x(, mutta tyhjennän vielä nuo lasit tosta noin.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Meitsikin on harkinnut alustavasti parturointia. Taitaa olla joulukuussa viimeksi hiuksia lyhennetty. Nyt ei vaan keksi miten sitä leikkais kun tuntuu siltä, ettei noi lyhyet hiukset istuis enää niin hyvin. Tai sitten kasvattaa vaan, ihan vittuillakseen! Kun sitä melkein päivittäin kehotetaan eri tahoilta menemään parturiin...

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Tiedoite:

Silverstonen Grand Prix'n W.o.o.t.r.-weikkaus on avoinna F1forumin Veikkaukset-osiossa.

Tietämällä Silverstonen ensimmäisen keskeyttäjän nouset tasapisteisiin weikkausta johtavien hahmojen kanssa. (Edellyttäen, että olet Wootr-weikkauksessa pisteittä).

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Schumi parkkeeraa autonsa heti startin jälkeen keskelle ensimmäistä mutkaa tarkoituksenaan saada startti uusittua, koska oma lähtö epäonnistui ja putosi 17 sijaa. Bernie painaa punaisena paniikkinappulaa ja lähtö uusitaan. Tosin Schumi ei pääse mukaan, koska rikkoi autonsa temppuilunsa yhteydessä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Cinderella007 sanoi:
Itsehän palailin juuri 2päivää suunniteltua pidemmältä Gävlen retkeltäni. Oli kyllä vallan mukavaa, kävin leikkimässä kotivaimoa :p
Itsehän olen kotirouvana ja ruokakaupassa sillä välin ollut, kun tyttöni käy kaupoissa shoppailemassa tai ottaa päiväunia. ;)

Nyt tosin olen kestänyt olla erossa jo 6päivää pääsykoe ym kiireitteni takia. Alkaa tuskastuttaa vallan. :nope:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tulipahan tuossa niin 'hyvä' mieli, kun lomalle jäänyt tuttava lähetti iloisen tekstiviestin ja toivotti "Rentouttavaa lomaa!" :doubtful: Minulla mikään loma ole, pirusti on töitä ja hermo pinnassa. :mad_old:

No, vielä se paistaa loma-aurinko risukasaankin. :cool:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Acentelin dc++ :n ja pitkällisten hermoja raastavan rassailun jälkeen sain vihdoinkin NAT :kin konffattua oiekille asetuksille. Vaikka NAT onkin päällä niin hyvin dc toimii. Ohjeita tässä van kaipailis muutamasta asiasta----->

RUNAR! Lue Priva!