OoPee
Nuori ikäisekseen
Olga sanoi:Herätessäni olin kovin onnellinen, että kaikki kokemani olikin unta. Unessa värjäilin hiuksiani (kadulla) toistuvasti ja hiuksiin tuli vaikka minkä värisiä ruutuja.
Kiitti muuten kuvasta
Olga sanoi:Herätessäni olin kovin onnellinen, että kaikki kokemani olikin unta. Unessa värjäilin hiuksiani (kadulla) toistuvasti ja hiuksiin tuli vaikka minkä värisiä ruutuja.
Kummat niistä? Noi päässä olevat vaiko noi kaulukseen kiinnitetyt?VR sanoi:Komeet lasit. :ahem:
Tuo on sen jälkeen, kun sain ne valkeat ruudut peitettyä. Hieman häämöttää vielä.OoPee sanoi:
Kiitti muuten kuvasta
Kummatkin.OoPee sanoi:Kummat niistä? Noi päässä olevat vaiko noi kaulukseen kiinnitetyt?
No sitä toista kuvaa, missä ne vielä näky ihan selkeesti, en kehdannu laittaaOlga sanoi:Tuo on sen jälkeen, kun sain ne valkeat ruudut peitettyä. Hieman häämöttää vielä.
Toistaiseksi. Olen kyllä palannut jo seuraavaltakin keikalta.OoPee sanoi:Kauanks tarttee vielä pärjäillä? :frown:
:mad_old: :thumbfh: :nope:jps sanoi:On pirun näppärää nimetä kuukausipalkkaiset ylemmiksi toimihenkilöiksi, ei tartte sitten ylitöistä maksella.
Saa tehdä enämpikin. No, asiakaskäyntejä tekevät myyjät ovat lähes aina ylempiä toimihenkilöitäMoe Szyslak sanoi::mad_old: :thumbfh: :nope:
SAA tehdä 6 päivää viikossa ja aika pitkiäkin. :jaska:
Allekirjoitan nimimerkillä "jusb..."kaksi kertaa mankka kadonnut" :thumbfh: (onneksi sentäs löytynyt aina rosmoilta ehjänä)VJR sanoi:Tietysti ois pitäny olla fiksu ja ottaa aina etupaneeli mukaansa ku jättää auton parkkiin, mutta eipä sitä tullu tehtyä :/
Koskas tulet takaisin "langoille" muuttosi jälkeen?!kouvotsvoni sanoi:Allekirjoitan nimimerkillä "jusb..."kaksi kertaa mankka kadonnut" :thumbfh: (onneksi sentäs löytynyt aina rosmoilta ehjänä)
Syksyllä pistän netin rullaamaan. Nyt ei tarvetta, kun palloan kuiteskin Jyväskylässä aika tiuhaan..ja yliopiston koneille matkaa sellainen kilsa...JA ALKOON 100METRIÄÄ!!111!!11:alppu:Formulanomi sanoi:Koskas tulet takaisin "langoille" muuttosi jälkeen?!
Meni ihan putkeen:alppu::kouvotsvoni sanoi:Tänään Savonlinnan Taminoon :alppu:
Onneksi olkoon! :thumbup: :thumbup:jenan sanoi:Inssi läpi