OoPee
Nuori ikäisekseen
Olga sanoi:Herätessäni olin kovin onnellinen, että kaikki kokemani olikin unta. Unessa värjäilin hiuksiani (kadulla) toistuvasti ja hiuksiin tuli vaikka minkä värisiä ruutuja.![]()
![](http://www.buergmann.net/family/fasching/punker.jpg)
Kiitti muuten kuvasta
Olga sanoi:Herätessäni olin kovin onnellinen, että kaikki kokemani olikin unta. Unessa värjäilin hiuksiani (kadulla) toistuvasti ja hiuksiin tuli vaikka minkä värisiä ruutuja.![]()
Kummat niistä? Noi päässä olevat vaiko noi kaulukseen kiinnitetyt?VR sanoi:Komeet lasit. :ahem:
Tuo on sen jälkeen, kun sain ne valkeat ruudut peitettyä. Hieman häämöttää vielä.OoPee sanoi:![]()
Kiitti muuten kuvasta![]()
Kummatkin.OoPee sanoi:Kummat niistä? Noi päässä olevat vaiko noi kaulukseen kiinnitetyt?![]()
No sitä toista kuvaa, missä ne vielä näky ihan selkeesti, en kehdannu laittaaOlga sanoi:Tuo on sen jälkeen, kun sain ne valkeat ruudut peitettyä. Hieman häämöttää vielä.
Toistaiseksi. Olen kyllä palannut jo seuraavaltakin keikalta.OoPee sanoi:Kauanks tarttee vielä pärjäillä? :frown:
:mad_old: :thumbfh: :nope:jps sanoi:On pirun näppärää nimetä kuukausipalkkaiset ylemmiksi toimihenkilöiksi, ei tartte sitten ylitöistä maksella.
Saa tehdä enämpikin. No, asiakaskäyntejä tekevät myyjät ovat lähes aina ylempiä toimihenkilöitäMoe Szyslak sanoi::mad_old: :thumbfh: :nope:![]()
SAA tehdä 6 päivää viikossa ja aika pitkiäkin. :jaska:
Allekirjoitan nimimerkillä "jusb..."kaksi kertaa mankka kadonnut" :thumbfh: (onneksi sentäs löytynyt aina rosmoilta ehjänä)VJR sanoi:Tietysti ois pitäny olla fiksu ja ottaa aina etupaneeli mukaansa ku jättää auton parkkiin, mutta eipä sitä tullu tehtyä :/
Koskas tulet takaisin "langoille" muuttosi jälkeen?!kouvotsvoni sanoi:Allekirjoitan nimimerkillä "jusb..."kaksi kertaa mankka kadonnut" :thumbfh: (onneksi sentäs löytynyt aina rosmoilta ehjänä)
Syksyllä pistän netin rullaamaan. Nyt ei tarvetta, kun palloan kuiteskin Jyväskylässä aika tiuhaan..ja yliopiston koneille matkaa sellainen kilsa...JA ALKOON 100METRIÄÄ!!111!!11:alppu:Formulanomi sanoi:Koskas tulet takaisin "langoille" muuttosi jälkeen?!
Meni ihan putkeen:alppu::kouvotsvoni sanoi:Tänään Savonlinnan Taminoon :alppu:
Onneksi olkoon! :thumbup: :thumbup:jenan sanoi:Inssi läpi![]()