Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ace17 sanoi:
Yrität siis sanoa, että sun mielestä olisi oikeudenmukaista, jos kummassakin tapauksessa saisi saman korvauksen työpäivästä?
En yritä. Enkä ole yrittänyt. :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ace17 sanoi:
Yrität siis sanoa, että sun mielestä olisi oikeudenmukaista, jos kummassakin tapauksessa saisi saman korvauksen työpäivästä?
Tätä mäkin ihmettelin, koska Nomin logiikan mukaan homma menis parhaiten niillä, joilla ei ois ruokatuntia lainkaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tätä mäkin ihmettelin, koska Nomin logiikan mukaan homma menis parhaiten niillä, joilla ei ois ruokatuntia lainkaan.
No mun mielestä tuosta 15 minuuttia pidemmästä ruokatunnista ei ole kuin haittaa. :D

Ja sitä paitti kuukausipalkalla olevalle niillä ylityökorvauksilla on suurempi merkitys, kuin sillä saako kauhoa soppaa leipäläpeensä vähän pidempään.

Ace17

Acenteella
Formulanomi sanoi:
No mun mielestä tuosta 15 minuuttia pidemmästä ruokatunnista ei ole kuin haittaa. :D
No olisit sit heti sanonut, että 45 minuutin ruokatauko on mielestäsi liian pitkä palkattomaksi aikaväliksi keskelle työpäivää, etkä olisi sotkenut mitään ylityösekoiluja tähän. :dunno:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Formulanomi sanoi:
Ja sitä paitti kuukausipalkalla olevalle niillä ylityökorvauksilla on suurempi merkitys, kuin sillä saako kauhoa soppaa leipäläpeensä vähän pidempään.
Syö ny välillä muutakin kuin keittoa, mikäli mielikuvani on oikea työnantajastasi, niin siellä on ihan kohtuuhyvät sapuskat ja valinnanvaraa. Olen siellä syöny vuosien varrela parikyt kertaa.

Tuli mieleen kun jokunen vuosi sitten menin asiakaskäynnille aamulla, lähtiessäni sieltä huomasin, jotta oli kauhia nälkä kun ajelin Munkkiniemeen päin, käväisin äkisti syömässä pari hampurilaista. Kun pääsin asiakkaalle 11 nakkeilla tajusin, jotta tämähän olikin lounastapaaminen. Kun lähdin puoli yhden korvilla sieltä konttorille päin, katoin allakasta, jotta Palacen Grillissä on klo 13.00 lounas asiakkaan kanssa. Illalla ei ollu kotosalla kovin nälkä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ace17 sanoi:
No olisit sit heti sanonut, että 45 minuutin ruokatauko on mielestäsi liian pitkä palkattomaksi aikaväliksi keskelle työpäivää, etkä olisi sotkenut mitään ylityösekoiluja tähän. :dunno:
No mitäs itte kirjoittelit, että ylityöt alkaisi kertymään 8.25h työpäivää tekevällä kello 16:00 lähtien. (jos aloitti 08:00) :rolleyes: :D

Joo. Ja luetaan niitä viestejä niin saattaapi löytyy muitakin syitä. (esmes kuukausipalkkalaisen osalta, kun puhutaan saadusta palkasta on vähän makuasia lasketaanko tuo ruokatunti palkkaan vai ei. Oleellinen merkitys on työpäivän pituuden lisäksi se kun aletaan laskemaan ylitöitä. Tää siis mun mielestä, ei ole välttämättä oikein tai ns. virallinen totuus.)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ace17 sanoi:
Hirmu jarna ja loppujenlopuks selvis että kyse ei ookkaan ylitöistä lain, vaan siitä että Nomin mielestä ois mukavampi kun ruokatunti ois lyhyempi. :ahem: :ahem: :thumbup:
LISÄÄ NÄITÄ!! :ahem:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
On pirun näppärää nimetä kuukausipalkkaiset ylemmiksi toimihenkilöiksi, ei tartte sitten ylitöistä maksella.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hirmu jarna ja loppujenlopuks selvis että kyse ei ookkaan ylitöistä lain, vaan siitä että Nomin mielestä ois mukavampi kun ruokatunti ois lyhyempi. :ahem: :ahem: :thumbup:
LISÄÄ NÄITÄ!! :ahem:
No näinkin vois sanoa. :D :thumbup:

Mutta kyl mua noiden ylitöidenkin takia harmittaa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
jps sanoi:
On pirun näppärää nimetä kuukausipalkkaiset ylemmiksi toimihenkilöiksi, ei tartte sitten ylitöistä maksella.
Jep. Mäkin olen ollut neljän työntekijän firmassa, jossa kaikki oli jollain pomon tittelillä. Itse olin kehityspäällikö. Veilä tänäkään päivänä en tiedä mitä mun ois tarvinnu kehittää.

Ace17

Acenteella
Formulanomi sanoi:
No mitäs itte kirjoittelit, että ylityöt alkaisi kertymään 8.25h työpäivää tekevällä kello 16:00 lähtien. (jos aloitti 08:00) :rolleyes: :D
No kun yritin saada jotain tolkkua noista ylitöistä. Arvasinkin oletukseni olevan väärä, sillä tuossa mallissahan pidemmän ruokatauon pitänyt saisi enämpi ylityötuntikorvauksia ja sä yritit kertoa päinvastaista.
Joo. Ja luetaan niitä viestejä niin saattaapi löytyy muitakin syitä. (esmes kuukausipalkkalaisen osalta, kun puhutaan saadusta palkasta on vähän makuasia lasketaanko tuo ruokatunti palkkaan vai ei. Oleellinen merkitys on työpäivän pituuden lisäksi se kun aletaan laskemaan ylitöitä. Tää siis mun mielestä, ei ole välttämättä oikein tai ns. virallinen totuus.)
Ei tästä tämän enempää. Uskoisin itseänikin harmittavan pitää liian pitkää ruokataukoa.

Asia ymmärretty.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Boikottia!

Boycott palaa Turun DBTL:ssä

Takavuosien turkulaissuuruus Boycott palaa esiintymislavalle heinäkuun lopussa DBTL:ssä. Turkulaisen kaupunkifestivaalin Down By The Laiturin ohjelmistossa nähdään kokoonpano, jonka liki kaikki jäsenet ovat laulaja Tommi Läntistä ja kitaristi Hombre Lampista myöten tuttuja Boycottin riveistä 1980- ja 1990-luvuilta. Suomirokkareista Turussa esiintyvät muun muassa Apulanta, Dingo, Mokoma, Viikate, Kauko Röyhkä ja Maj Karma. Aiemmin mainostettua Lordia ei Aurajokivarren festareilla nähdä, sillä hirviöiden pyrotekniikka ei sovellu esiintymisteltassa käytettäväksi. Sen sijaan teltan lavalle kapuaa Paula Koivuniemi. Suomen vanhin kaupunkifestivaali DBTL järjestetään Turussa 26.-29.7.

DFiaA

I told you so
Mikä on boycott? Kaiken ne sitten polttavat :frank:

vermula

Well-known member
Hirvivaara-alueella sellanen 80 on ihan oikea nopeus.
Paljo arvaamattomia hirviä liikkeellä tähän aikaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Otin tuossa kolmen ja puolen tunnin mittaiset iltapäiväunet. Ehkä olen hieman väsynyt.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Otin tuossa kolmen ja puolen tunnin mittaiset iltapäiväunet. Ehkä olen hieman väsynyt.
Mä nukuin eilen kans tommoset reilun kolmen tunnin nokoset eikä jäänny tänäänkään paljosta paitti :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Herätessäni olin kovin onnellinen, että kaikki kokemani olikin unta. Unessa värjäilin hiuksiani (kadulla) toistuvasti ja hiuksiin tuli vaikka minkä värisiä ruutuja. :eek: