Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
En yritä. Enkä ole yrittänyt. :thumbup:Ace17 sanoi:Yrität siis sanoa, että sun mielestä olisi oikeudenmukaista, jos kummassakin tapauksessa saisi saman korvauksen työpäivästä?
En yritä. Enkä ole yrittänyt. :thumbup:Ace17 sanoi:Yrität siis sanoa, että sun mielestä olisi oikeudenmukaista, jos kummassakin tapauksessa saisi saman korvauksen työpäivästä?
Tätä mäkin ihmettelin, koska Nomin logiikan mukaan homma menis parhaiten niillä, joilla ei ois ruokatuntia lainkaan.Ace17 sanoi:Yrität siis sanoa, että sun mielestä olisi oikeudenmukaista, jos kummassakin tapauksessa saisi saman korvauksen työpäivästä?
No mun mielestä tuosta 15 minuuttia pidemmästä ruokatunnista ei ole kuin haittaa.Runar ja Kyllikki sanoi:Tätä mäkin ihmettelin, koska Nomin logiikan mukaan homma menis parhaiten niillä, joilla ei ois ruokatuntia lainkaan.
No olisit sit heti sanonut, että 45 minuutin ruokatauko on mielestäsi liian pitkä palkattomaksi aikaväliksi keskelle työpäivää, etkä olisi sotkenut mitään ylityösekoiluja tähän. :dunno:Formulanomi sanoi:No mun mielestä tuosta 15 minuuttia pidemmästä ruokatunnista ei ole kuin haittaa.
Syö ny välillä muutakin kuin keittoa, mikäli mielikuvani on oikea työnantajastasi, niin siellä on ihan kohtuuhyvät sapuskat ja valinnanvaraa. Olen siellä syöny vuosien varrela parikyt kertaa.Formulanomi sanoi:Ja sitä paitti kuukausipalkalla olevalle niillä ylityökorvauksilla on suurempi merkitys, kuin sillä saako kauhoa soppaa leipäläpeensä vähän pidempään.
No mitäs itte kirjoittelit, että ylityöt alkaisi kertymään 8.25h työpäivää tekevällä kello 16:00 lähtien. (jos aloitti 08:00)Ace17 sanoi:No olisit sit heti sanonut, että 45 minuutin ruokatauko on mielestäsi liian pitkä palkattomaksi aikaväliksi keskelle työpäivää, etkä olisi sotkenut mitään ylityösekoiluja tähän. :dunno:
Hirmu jarna ja loppujenlopuks selvis että kyse ei ookkaan ylitöistä lain, vaan siitä että Nomin mielestä ois mukavampi kun ruokatunti ois lyhyempi. :ahem: :ahem: :thumbup:Ace17 sanoi:No olisit sit heti sanonut, että 45 minuutin ruokatauko on mielestäsi liian pitkä palkattomaksi aikaväliksi keskelle työpäivää, etkä olisi sotkenut mitään ylityösekoiluja tähän. :dunno:
No näinkin vois sanoa. :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Hirmu jarna ja loppujenlopuks selvis että kyse ei ookkaan ylitöistä lain, vaan siitä että Nomin mielestä ois mukavampi kun ruokatunti ois lyhyempi. :ahem: :ahem: :thumbup:
LISÄÄ NÄITÄ!! :ahem:
Jep. Mäkin olen ollut neljän työntekijän firmassa, jossa kaikki oli jollain pomon tittelillä. Itse olin kehityspäällikö. Veilä tänäkään päivänä en tiedä mitä mun ois tarvinnu kehittää.jps sanoi:On pirun näppärää nimetä kuukausipalkkaiset ylemmiksi toimihenkilöiksi, ei tartte sitten ylitöistä maksella.
No kun yritin saada jotain tolkkua noista ylitöistä. Arvasinkin oletukseni olevan väärä, sillä tuossa mallissahan pidemmän ruokatauon pitänyt saisi enämpi ylityötuntikorvauksia ja sä yritit kertoa päinvastaista.Formulanomi sanoi:No mitäs itte kirjoittelit, että ylityöt alkaisi kertymään 8.25h työpäivää tekevällä kello 16:00 lähtien. (jos aloitti 08:00)
Ei tästä tämän enempää. Uskoisin itseänikin harmittavan pitää liian pitkää ruokataukoa.Joo. Ja luetaan niitä viestejä niin saattaapi löytyy muitakin syitä. (esmes kuukausipalkkalaisen osalta, kun puhutaan saadusta palkasta on vähän makuasia lasketaanko tuo ruokatunti palkkaan vai ei. Oleellinen merkitys on työpäivän pituuden lisäksi se kun aletaan laskemaan ylitöitä. Tää siis mun mielestä, ei ole välttämättä oikein tai ns. virallinen totuus.)
Boycott palaa Turun DBTL:ssä
Takavuosien turkulaissuuruus Boycott palaa esiintymislavalle heinäkuun lopussa DBTL:ssä. Turkulaisen kaupunkifestivaalin Down By The Laiturin ohjelmistossa nähdään kokoonpano, jonka liki kaikki jäsenet ovat laulaja Tommi Läntistä ja kitaristi Hombre Lampista myöten tuttuja Boycottin riveistä 1980- ja 1990-luvuilta. Suomirokkareista Turussa esiintyvät muun muassa Apulanta, Dingo, Mokoma, Viikate, Kauko Röyhkä ja Maj Karma. Aiemmin mainostettua Lordia ei Aurajokivarren festareilla nähdä, sillä hirviöiden pyrotekniikka ei sovellu esiintymisteltassa käytettäväksi. Sen sijaan teltan lavalle kapuaa Paula Koivuniemi. Suomen vanhin kaupunkifestivaali DBTL järjestetään Turussa 26.-29.7.
http://fi.wikipedia.org/wiki/BoycottDFiaA sanoi:Mikä on boycott? Kaiken ne sitten polttavat :frank:
Ettei olis sitten yöunet mennyt.Olga sanoi:Otin tuossa kolmen ja puolen tunnin mittaiset iltapäiväunet. Ehkä olen hieman väsynyt.
Tuskin. Jos menee, niin haitannekko tuo. Nukuttu, mikä nukuttu! :ahem:Micael sanoi:Ettei olis sitten yöunet mennyt.
Mä nukuin eilen kans tommoset reilun kolmen tunnin nokoset eikä jäänny tänäänkään paljosta paitti :ahem:Olga sanoi:Otin tuossa kolmen ja puolen tunnin mittaiset iltapäiväunet. Ehkä olen hieman väsynyt.