312T4
Lehtori
Otin aurinkoa :ahem:
Näyttää kyllä olevan pilvessä.312T4 sanoi:Otin aurinkoa :ahem:
Ihastuttava oletkouvotsvoni sanoi:Itsehän olen kotirouvana ja ruokakaupassa sillä välin ollut, kun tyttöni käy kaupoissa shoppailemassa tai ottaa päiväunia.
Nyt tosin olen kestänyt olla erossa jo 6päivää pääsykoe ym kiireitteni takia. Alkaa tuskastuttaa vallan. :nope:
Otetaan sitten pilveä.DFiaA sanoi:Näyttää kyllä olevan pilvessä.
Olen epäillyt alusta asti, että lehtori postailee vain pilvessä.DFiaA sanoi:Näyttää kyllä olevan pilvessä.
Niin, kyllähän se aurinko paistaa pilvien takaa!DFiaA sanoi:Näyttää kyllä olevan pilvessä.
Puutiainen, heh.vermula sanoi:Punkin eli puutiaisen (kuulostaa linnulta) hengityselimet on takapuolessa.
Ruksi parka!markoj sanoi:Taidan painaa ruksia.
Nostettiiks sut duunarista ylemmäks toimihenkilöks vai miten sait ne lisävuodet?Moe Szyslak sanoi:Sain tänään 6 vuotta lisää elinaikaa. :ahem:
Radiossa kerrottiin että 35-vuotiailla suomalaismiehillä on elinikäennustus ylemmillä toimihenkilöillä 6 vuotta pidempi kuin vastaavilla duunareilla, johtuen elintasosta, ravinnosta ja elintavoista. :thumbup:
Juu, just 35:kolmevitosena :ahem:NotShee sanoi:Nostettiiks sut duunarista ylemmäks toimihenkilöks vai miten sait ne lisävuodet?
Sähän vaihdat siviilisäätyä useammin kuin mä käyn forumilla!Cinderella007 sanoi:Ihastuttava olet
Itsehän olen siis täysin sinkku taas. Tästä on hyvä aloittaa kesä
:thumbup: :ahem:Vellu sanoi:Sähän vaihdat siviilisäätyä useammin kuin mä käyn forumilla!