AJ
Well-known member
Et ole sentään asumaan asettunut?Micael sanoi:Nii että perjantainahan täällä kai tuli viimeksi vierailtua.
Et ole sentään asumaan asettunut?Micael sanoi:Nii että perjantainahan täällä kai tuli viimeksi vierailtua.
Eeen,,, kai. mutta pitäis kai tarkistaa kaikki kakkos, kolmos jne, -nikitAJ sanoi:Et ole sentään asumaan asettunut?
Mä olen siinä mielessä etuoikeutetussa asemassa, että mun ei tarvitse tehdä tommosia tarkistuksia. Riittää, että kysyn ykkösnilkiltäni Jonesil... Moelta.Micael sanoi:Eeen,,, kai. mutta pitäis kai tarkistaa kaikki kakkos, kolmos jne, -nikit
Niinhän sä luuletAJ sanoi:Mä olen siinä mielessä etuoikeutetussa asemassa, että mun ei tarvitse tehdä tommosia tarkistuksia. Riittää, että kysyn ykkösnilkiltäni Jonesil... Moelta.
Niinpä, mutta mun luulot on tarkempia kuin monen ns. "varmat tiedot".Micael sanoi:Niinhän sä luulet
Varma tieto vai luuletko vaan?AJ sanoi:Niinpä, mutta mun luulot on tarkempia kuin monen ns. "varmat tiedot".
Sama. Siksipä päätin lueskella hieman foorumin vapaataburb sanoi:Kauhee kiire töissä.
Niinpä, montaa miestä ja naista jotka luottavat varmoihin päiviin, kutsutään isiksi ja äideiksi.AJ sanoi:Niinpä, mutta mun luulot on tarkempia kuin monen ns. "varmat tiedot".
Tietenkin luulen! :ahem:NotShee sanoi:Varma tieto vai luuletko vaan?
Amatööri!K.Yrjola sanoi:Nyt tein just puhelinlaskuennätykseni!!!! 113 EUROA!!!! Onneksi vaihdoin operaattoria ja tästedes pitäis laskujen pienentyä! Tosin, myönnän että esmes Lordin menestys ja kaikenlainen merkillinen sekoilu johti useisiinkin iltamyöhällä käytyihin terapiakeskusteluihin :jaska:
Tarkoitatko, että sulle maksetaan, että teet noin suuria laskuja?Vellu sanoi:
Eilen tultiin Joensuusta vasta.. Eikä minulle tule mitään tärkeää postia.. paitsi Kelalta tuli kirje, jonka mukaan minulla on avovaimoke, kun tytön kanssa Joensuussa kämppä :alppu: Asiaa ei jaksa käydä Kelassa oikomassa, kun ei tuo vaikuttanut asumistukiin kuin 3euron verran :tongue:Cinderella007 sanoi:Kouvo voisi siirtää postinsa jyväskylään, ei tarvistisi joensuuhun postien takia aina matkustaa.
:thumbup:kouvotsvoni sanoi:Viereisellä koneella partasuinen soittaa jollekulle, jotta tarkastaisi sähköpostinsa. Sitten sanoi osoitteensa, johon pitää vastata.